کد خبر : 1550463 | 10 شهریور 1397 ساعت 09:45 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های فوتبال المپیک آسیایی 2018

ژاپن-کره جنوبی؛ غول های شرق در پی صید طلا

روز پایانی رقابت های فوتبال بازی های المپیک آسیایی 2018 جاکارتا امروز در حالی برگزار می شود که دو غول فوتبال شرق قاره برای رسیدن به طلا و جاودانگی جنگ بزرگی با هم خواهند داشت.

ژاپن-کره جنوبی؛ غول های شرق در پی صید طلا

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدا هم می شد پیش بینی کرد ژاپن و کره جنوبی با تیمی که روانه اندونزی کردند برای رسیدن به مدال طلا خیز برداشته اند. دو رقیب دیرینه و سنتی از شرق قاره نه تنها با تیم زیر 23 سال خود راهی جاکارتا شدند بلکه از سه بازیکن بالای 23 سال هم در جمع بازیکنان خود بهره بردند تا به هر شکلی شده قهرمانی را به دست بیاورند به خصوص کره جنوبی که رسیدن به طلای بازی های آسیایی می تواند برای ستاره های این کشور نقش مهمی در معافیت آنها از دو سال سربازی ایفا کند.


سون هیونگ مین ستاره 27 میلیون یورویی تاتنهام از جمله بازیکنان حاضر در اردوی کره جنوبی است که تنها با هدف قهرمانی در این رقابت ها و معافیت از خدمت سربازی توانست رضایت باشگاه انگلیسی را برای غیبت در بازی های جزیره به دست بیاورد، هدفی که او تنها 90 دقیقه با آن فرصت دارد و امیدوار است امروز بتواند در تقابل سنتی با سامورایی ها فرشته نجات و خوشبختی خود و هم تیمی هایش شود.


 کره جنوبی که با شکست دادن 2-0 ایران در مرحله یک هشتم نهایی همین طور 4-3 ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی راهی نیمه نهایی شد تا در این مرحله نیز از سد ویتنام سختکوش با برد 3-1 بگذرد امروز از هر پنج لژیونری که با خود به اندونزی آورده مقابل ژاپن بهره می برد تا جنگی دیدنی میان چشم بادامی ها و سامورایی ها رقم بخورد.


 استادیوم 30 هزار نفری پاکانساری شهر سیبینونگ امروز قطعا یکی از معدود بازی هایی خواهد بود که جای خالی روی سکوها و صندلی ها نخواهد داشت تا برنده مدال طلای این دوره از رقابت ها از بین دو غول شرق قاره معرفی شود.پیش از این بازی تیم های ویتنام و امارات برای کسب مدال برنز رقابت ها در بازی رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.


برنامه کامل روز پایانی رقابت های فوتبال المپیک آسیایی 2018 جاکارتا به این شرح خواهد بود.


شنبه 10 شهریور 97

ورزشگاه پاکانساری سیبینونگ


رده بندی


12:30؛ ویتنام – امارات


فینال


16:00؛ ژاپن – کره جنوبی

دیدگاه‌ها