کد خبر : 1550466 | 10 شهریور 1397 ساعت 10:06 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتوتگارت: آلفونسو دیویس کشف ما بود نه بایرن

آلفونسو دیویس، فوتبالیست جوان و فوق‌العاده بااستعداد کانادایی اخیراً به بایرن مونیخ ملحق شد ولی باشگاه اشتوتگارت می‌گوید بایرنی‌ها روی دستش بلند شده و دیویس را با پیشنهاد بالاتر اغوا کرده‌اند.

اشتوتگارت: آلفونسو دیویس کشف ما بود نه بایرن

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ در ماه ژانویه با پرداخت 10 میلیون یورو به باشگاه ونکوور وایت‌کپز موفق شد آلفونسو دیویس، پدیده‌ی 17ساله‌ی کانادایی را از این باشگاه جذب کند. اما با توجه به مواد قرارداد، بعد از پرداخت پاداش‌ها ممکن است مبلغ کل این نقل و انتقال به 18.8 میلیون یورو برسد.

 

میشائیل رشکه، مدیر ورزشی باشگاه اشتوتگارت در مصاحبه با روزنامه‌ی آلمانی آبند زایتونگ فاش کرده که ابتدا این اشتوتگارت بوده که دیویس را کشف کرده و برای جذب او با فوتبالیست جوان و باشگاه کانادایی‌اش در حال گفت و گو بوده ولی بایرن مونیخ به محض اطلاع از این موضوع، وارد ماجرا شده و با اغوای دیویس، اشتوتگارت را از جذب او محروم کرده است. رشکه گفت:" به بایرن مونیخ تبریک می‌گویم. ما همان زمان در ونکوور بودیم و برای امضای قرارداد با این فوتبالیست جوان تلاش می‌کردیم. ولی در نهایت بایرنی‌ها چند تیر دیگر در ترکش داشتند و در آخرین لحظات، دیویس را از دسترس ما خارج کردند".


پیش از این نیز روزنامه‌ی اشتوتگارتر ناخریشتن گزارش داده بود که باشگاه اشتوتگارت در یک قدمی جذب دیویس بوده ولی بایرن مونیخ با ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب‌تر مانع از موفقیت اشتوتگارتی‌ها در جذب او شده. حالا میشائیل رشکه در گفت و گو با آبند زایتونگ این ادعا را تایید کرده. کاملاً مشخص است که اشتوتگارتی‌ها از بایرن مونیخ عصبانی هستند. شاید به همین دلیل بوده که با وجود اصرار فراوان بایرن به جذب بنجامین پاوارد، ستاره‌ی فرانسوی اشتوتگارت، این تیم قاطعانه با ترک پاوارد مخالفت کرده و نگذاشت بایرن بتواند به هدف خود برای جذب او برسد. رقابت همیشگی اشتوتگارت و بایرن مونیخ، دو تیم جنوبی در آلمان، در فصل جاری به نظر داغ‌تر از همیشه خواهد بود.

دیدگاه‌ها