کد خبر : 1550471 | 10 شهریور 1397 ساعت 10:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

داور با تصمیماتش فشار سپاهان را زیاد کرد

میرجوان: پورقاز مرا شارژ کرد، پنالتی درست بود

مهاجم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حل شدن مشکلات تیمش بتواند روزهای خوبی را در آینده تجربه کند.

میرجوان: پورقاز مرا شارژ کرد، پنالتی درست بود

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش با سپاهان عنوان کرد: بازی خوب بود ولی فشار بازی باتوجه به رویارویی مقابل حریفی مثل سپاهان روی ما زیاد بود. گل هایی که از سپاهان خوردیم همه اتفاقی بود اگر بازی را نگاه کنید می بینید که توپ خورد به این و خورد به آن و در نهایت به ایرانپوریان رسید و او هم توپ را وارد دروازه کرد. گل دوم را هم روی ارسال کرنر از شلوغی جلوی دروازه ما استفاده کردند و استنلی که 2 متر هم قد دارد توپ را وارد دروازه ما کرد.


وی درباره گل خوردن تیمش در دقایق پایانی تاکید کرد: اینکه ما در دقایق پایانی گل می خوریم از بدشانسی مان است، ما در این بازی از قضاوت داور بازی هم اذیت شدیم و او خطاهایی را که نباید می‌گرفت را گرفت و همین فشار سپاهان را روی تیم اما افزایش داد.


مهاجم پارس جنوبی ادامه داد: کارت زردهایی که به ما داد خیلی سختگیرانه بود و بعد از اینکه خطا روی من انجام شد به داور درباره خطای بازیکن سپاهان اعتراض کردم که خیلی هم اعتراضم شدید نبود اما او به من کارت زرد نشان داد. او با کارت زردی که به من داد من را 4 اخطاره کارته کرد و من نمی توانم در دیدار بعدی تیمم را همراهی کنم. اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است اما تاثیرش در آینده تیم ها را دچار مشکل می کند.


میرجوان درباره عملکرد خودش که یک پنالتی گرفت و یک گل زد، بیان کرد: از عملکردم راضی هستم ولی توقعم از خودم خیلی بیشتر از این هاست. البته در بازی بعدی محروم هستم ولی سعی می کنم وقتی دوباره به بازی برگشتم عملکردم را خیلی بهتر از آن چیزی که باید کنم.


مهاجم پارس جنوبی درباره صحنه ای که رویش خطای پنالتی رخ داد، گفت: بازیکن سپاهان از پشت مرا شارژ کرد و باعث سرنگونی ام شد. فکر می کنم پنالتی درست بود.


وی افزود: پارس در این بازی ها خوب کار کرده و جز بازی با سایپا که شکست داشتیم فکر نمی کنم عملکردم در این 6 بازی که انجام شده بد بوده هرچند ما توقعمان از خودمان خیلی بیشتر از این هاست و برای آنکه بهتر از این ها شویم هم بیشتر تلاش می کنیم. از هواداران و حمایت هایشان هم تشکر می کنم چون حضور آنها انگیزه ما را در تقابل با حریفان افزایش می دهد.


میرجوان درباره صحبت های مهدی تارتار پیرامون مشکلات مالی اضافه کرد: مالی که شرایط و وضعیتش مشخص است و صحبتی نمی شود درباره آن کرد، ما هنوز از ابتدای فصل مبلغی دریافت نکرده ایم و امیدواریم این تعطیلات کمک کند تا بیشتر از هر چیز شرایط مالی پارس را بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها