کد خبر : 1550499 | 10 شهریور 1397 ساعت 11:26 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی و تکرار داستان گل‌های مشابه!

تراکتورسازی علیرغم پیروزی برابر تیم همشهری باز هم یک گل از قلب خط دفاعی و جایی دریافت کرد که مدافعان این تیم باید دقت و وسواس بیشتری به خرج دهند.

تراکتورسازی و تکرار داستان گل‌های مشابه! 

به گزارش "ورزش سه"، اگر دیدار شاگردان جان توشاک برابر استقلال تهران را که تراکتوری ها در یک روز غیرمعمول روی سکوهای آزادی با سه گل بازی را واگذار کردند و اشتباهات فردی زیادی داشتند، در نظر نگیریم در سایر دیدارها به یک شکل دروازه محسن فروزان دروازه بان این تیم باز شده است.


در اولین دیدار تراکتور و فروزان موفق به ثبت اولین کلین شیت فصل مقابل نفت مسجد سلیمان شدند، ولی در دیدار دوم اولین گل خورده تبریزی ها، توسط نساجی مازندران روی ضعف تراکتورسازی که ارسال از کناره ها و آزاد گذاشتن مهاجمان در محوطه جریمه است رقم خورد تا در روزی که گلر این تیم موقعیت های زیادی را گرفته بود، با یک بغل پا از داخل محوطه جریمه مغلوب شود.


دیدار بعدی که تراکتورسازان گل های مشابهی را دریافت کردند، دیدار برابر سپاهان بود که دو گل از داخل محوطه جریمه و روی ضربات سر شهباززاده و مهرداد محمدی ثبت شد (گل مهرداد محمدی روی ریباند ضربه سر ثبت شد) و باز هم مدافعین تراکتورسازی این اجازه را به مهاجمین حرف دادند تا بدون محافظ در محوطه جریمه سر بزنند.


در نهایت هم بار دیگر این اتفاق در ثانیه های پایانی برای ماشین سازی در دربی تبریز رخ داد که ارسال روی دروازه بار دیگر با اهمال بازیکنان تراکتورسازی و ضربه سر مهاجم ماشین سازی همراه شد تا بار دیگر فروزان گلی مشابه گل های دیدارهای گذشته دریافت کند.


بی شک این ضعف بر توشاک نیز پوشیده نیست و با توجه به تازگی افکار این سرمربی برای بازیکنان تراکتورسازی و تغییر سیستمی که تیم تجربه کرده، به نظر می رسد در هفته های آتی این مشکل به حداقل برسد.

دیدگاه‌ها