کد خبر : 1550533 | 10 شهریور 1397 ساعت 12:38 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

بند عجیب در قرارداد لژیونر ایرانی

تیم ملی امید در حالی در بازیهای آسیایی جاکارتا به میدان رفت که رضا شکاری و امید نورافکن دو بازیکن خوب خود را در اختیار نداشت.

بند عجیب در قرارداد لژیونر ایرانی 

به گزارش "ورزش سه"، به این دلیل که روبین و شالروا به این دو بازیکن اجازه حضور در اردوی تیم ملی امید را ندادند! این دو باشگاه گفتند چون بازهای آسیایی در تقویم فیفا نیست به بازیکنان خود اجازه نمی دهند در جاکارتا بازی کنند. این در حالی است که تیم کره جنوبی از چند بازیکن لژیونر خود در جاکارتا بهره برد. 


حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید در این باره می گوید: «سون بازیکن کره‌ای تاتنهام خیلی راحت توانست تیم این کشور را در مسابقات آسیایی همراهی کند، چون آنها طوری با باشگاه‌های خود قرارداد می‌بندند که در روزهای غیر از روزهای فیفا هم بتوانند تیم کشورشان را همراهی کنند. الان هم یونس دلفی می‌خواهد با تیم هلندی قرارداد ببندد و ما به مدیر برنامه‌های او گفته‌ایم به نحوی قرارداد را تنظیم کند که این بازیکن هم بتواند در روزهای غیر از فیفادی تیم ما را همراهی کند.»


هر چند به نظر می رسد سون و دیگر بازیکنان کره جنوبی برای اینکه از خدمت سربازی معاف شوند حاضر به همراهی تیم ملی امید کره جنوبی در جاکارتا شده اند. این بند عجیب در حالی قرار است در قرارداد لژیونر ایرانی گنجانده شود که فیفا هیچ الزامی را برای حضور لژیونرها در بازی های آسیایی به وجود نیاورده است.

دیدگاه‌ها