کد خبر : 1550547 | 10 شهریور 1397 ساعت 13:07 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله یک‌قدمی بازوبند ذوب‌آهن با دردسر!

چیزی نمانده بود تا بازوبند کاپیتانی ذوبی ها در جریان دیدار این تیم برابر پدیده دردسرساز شود اما هر آنچه که بود به خیر گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر را سال هاست به عنوان کاپیتان و بزرگ تیم ذوب آهن می شناسیم. بازیکنی که فرمانده اصلی ذوبی ها در میدان محسوب می شود. در سال های اخیر علاوه بر قاسم، مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی نیز کاپیتان های دوم سوم ذوبی ها محسوب می شدند. بازیکنانی که در بازی های این فصل به دلیل خداحافظی از فوتبال و همچنین جدایی، نمی توانند با پیراهن این تیم در میدان حضور پیدا کنند. 


با بررسی بازیکنان و نفراتی که در دیدار برابر پدیده رفتند می توان نتیجه گرفت که پس از تعویض قاسم حدادی فر بازوبند ذوبی ها باید بر بازوی گلر ملی پوش این تیم یعنی رشید مظاهری می رسید اما عملا اتفاق دیگری افتاد. در حالی که یکی از بازیکنان ذوب آهن قصد رساندن بازوبند به مظاهری را داشت به دستور امید نمازی راه خود را کج کرد تا بازوبند را به هادی محمدی بدهد. اتفاقی که پیش چشم همه بازیکنان و هواداران افتاد و می توانست برای سبزپوشان دردسر ساز شود.

 

1332813


درباره چرایی دردسرساز بودن این تصمیم می توان به این نکته اشاره کرد که با آمادگی گلر ذوبی ها برای بستن بازوبند به عنوان یکی از کاپیتان های تیم، تصمیم سرمربی تیم برخلاف قواعد مرسوم ناخواسته ضربه روحی بدی به بازیکن مورد نظر زده می شود و همین مشکل روحی ممکن است تا پایان بازی باعث رخ دادن اتفاقات ناخوشایندی شود. 


اینکه نمازی به تنهایی این تصمیم را گرفت یا با همکاری دستیارانش، نکته مهم نیست چرا که مهم ترین نکته در این باره به هم ریختن اوضاع روحی و روانی بازیکنان تیم است که می تواند ضربه ای تصورناپذیر به تیم بزند.

دیدگاه‌ها