کد خبر : 1550560 | 10 شهریور 1397 ساعت 13:14 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست سپاهان در گفتگو با ورزش سه؛

چرا مهدوی دوبار باید برای سپاهان قضاوت کند؟

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید که اشتباهات داوری سهوی است ولی اشتباهات سهوی هم باید حد و حدودی داشته باشد.

چرا مهدوی دوبار باید برای سپاهان قضاوت کند؟

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص اشتباهات داوری در هفته های گذشته برای این تیم عنوان کرد: دوباره اعلام می کنم داوران ما شریف ترین قشر این ورزش هستند و اشتباهاتی که می کنند سهوی است ولی اشتباهات سهوی هم باید حد و حدودی داشته باشد.


وی با اشاره به اشتباهات دیدارهای گذشته علیه سپاهانی ها توضیح داد: بازی با پیکان دقیقه 20 اگر علی حمودی اخراج می شد، چه اتفاقی می افتاد؛ مطمئنا تیم ما برای پیروزی شرایط بسیار بهتری پیدا می کرد. در بازی با پارس هم بعد از گل خوردن بازی را در دست گرفتیم و بعد از گل اول، گل هم زدیم ولی داور خطا گرفت و پنالتی ما را نگرفت و یک پنالتی اشتباه هم به ضرر ما گرفت.


سرپرست باشگاه سپاهان اظهار داشت: مردم ما دارند زجر می شکند و به نظرم داوران اذیت می کنند. دو سه سال است که هواداران ما در حال زجر کشیدن بوده اند ولی امسال با درایت آقای سبحانی، هیئت مدیره و مدیرعامل و شخص آقای قلعه نویی تیم خوبی روانه مسابقات شده ولی ما ضرر کرده ایم. من سوالی از آقای اصفهانیان دارم. 24 داور برای قضاوت در لیگ برتر اعلام شد؛ چطور آقای مهدوی دو بار برای ما طی شش هفته باید سوت بزند؟ واقعا مردم اصفهان ناراحت هستند و از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی خواهشمندیم که به این موضوع رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها