کد خبر : 1550561 | 10 شهریور 1397 ساعت 14:11 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

سبقت ازبکستان از ایران در رینگ بوکس

سقوط به رده ششم جدول مدال ها و امید به ساعات آینده

ازبکستان با درخشش ورزشکارانش در رشته بوکس جای ایران را در جدول مدال های بازی های آسیایی گرفت.

سقوط به رده ششم جدول مدال ها و امید به ساعات آینده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا یکی، 2 روز قبل ایران با فاصله در جایگاه پنجم جدول مدال ها قرار داشت، پیش بینی می شد که با توجه به داشتن 7 فینالیست از ازبکستان در رشته بوکس در روز آخر بازی های آسیایی اتفاقات دیگری رخ دهد.


از میان 7 فینالیستی که ازبکستان در مسابقات بوکس مردان داشت، 5 مدال طلا برای این کشور به دست آمد. آنها که پیش از این 15 طلا در کارنامه داشتند، حالا با 20 مدال طلا، 23 نقره و 25 برنز در رده پنجم جدول مدال ها ایستاده اند.


کاروان ایران که در روزهای ابتدایی در رده چهارم قرار داشت و بعد از 14 مدال طلای اندونزی در پنچاک سیلات به رده پنجم سقوط کرد، حالا رده پنجم را هم از دست داد تا امیدها برای قرار گرفتن ایران در این رتبه در پایان بازی های امشب به حداقل برسد.


ازبکستان تا الان 20 طلا گرفته و 2 فینالیست این کشور هم در رشته سامبو تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مبارزه حریفان می روند. اگر تصور کنیم که والیبال و بسکتبال ایران هر 2 مدال طلا بگیرند و ایران به 21 طلا برسد، ازبکستان هم در سامبو یک طلا بیشتر نیاورد، بازهم تعداد مدال های نقره ازبک ها از ایران بیشتر است و آنها در رده بالاتری قرار می گیرند.


بدین ترتیب تنها امید ایران شکست هر 2 فینالیست ازبک ها در سامبو و طلایی شدن هر 2 رشته والیبال و بسکتبال در فینال های امروز است که کمی تمام این اتفاقات بعید به نظر می رسد.


با این وضعیت احتمالا ایران در پایان بازی های آسیایی 2018 عنوان ششمی جدول مدال ها را به دست می آورد که البته با پیش بینی های اولیه فاصله زیادی دارد.

دیدگاه‌ها