کد خبر : 1550564 | 10 شهریور 1397 ساعت 13:32 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

برای پیوستن احسان به سپاهان؛

درخواست 500 هزاریورویی برای رضایت نامه حاج‌صفی (عکس)

باشگاه سپاهان از نامه رسمی باشگاه المپیاکوس که مبلغ 500 هزار یورو را از باشگاه خواهان این بازیکن درخواست کرده بود، رونمایی کرد.

درخواست 500 هزاریورویی برای رضایت نامه حاج‌صفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" احسان حاج صفی بیش از همیشه به عقد قرارداد با باشگاه تراکتورسازی تبریز نزدیک شده است و همین موضوع سبب شده تا باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای به این موضوع و دلیل عدم جذب این بازیکن واکنش نشان دهد.


« می‌دانیم دغدغه این روزهای هواداران راستین سپاهان جذب فرزند سپاهان احسان حاج صفی است.مثل همیشه بی پرده با شما سخن میگوییم. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از همان لحظه ای که متوجه شد باشگاه المپیاکوس، احسان را از فهرست اروپایی اش خارج کرده مذاکرات خود را با المپیاکوس، احسان و مدیربرنامه اش آغاز کرد و لحظه ای را از دست نداد اما با توجه به قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه یونانی تا سال ۲۰۲۰ تمامی مذاکرات به باشگاه المپیاکوس ختم میشد که در نهایت به جز حق و حقوق خود احسان که با وجود بار مالی فراوان باشگاه سپاهان آمادگی کامل برای پرداخت ان را دارد خواستار ۵۰۰ هزار یورو برای صادر کردن رضایت نامه شده است!

 

1332834


لازم به ذکر است باشگاه سپاهان حتی حاضر بود حاج صفی را به عنوان بازیکن قرضی و به مدت یکسال جذب کند اما باشگاه یونانی در این خصوص درهای مذاکره را بست و فقط خواهان فروش قطعی احسان به سپاهان است.


گفتنی است با توجه به مبلغ رضایت نامه و قرارداد احسان حاج صفی و تبدیل آن به پول ملی حدودا به ۱۲ میلیارد تومان میرسد.


با این حال مذاکرات کماکان ادامه دارد و نتیجه نهایی به اطلاع هواداران خواهد رسید.»

 

1332839

دیدگاه‌ها