کد خبر : 1550592 | 10 شهریور 1397 ساعت 15:46 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

این خط حمله باید گل بزند (عکس)

تیم سپیدرود رشت بعد از نفت مسجدسلیمان دارای بدترین خط حمله لیگ برتر است و در تعطیلات به دنبال رفع این نقص خود هستند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سپیدرود رشت در حال حاضر با 2 امتیاز و تنها دو گل زده در رده آخر جدول حضور دارد. تیمی که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده و با آوردن علی کریمی به دنبال رفع نقایص خود است. 


سپیدرودی‌ها تا به اینجا در لیگ هجدهم تنها دو گل به ثمر رسانده‌اند و از این حیث بعد از نفت مسجدسلیمان بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. از طرفی دیگر آن‌ها با 14 گل خورده دارای بدترین خط دفاع لیگ هستند و توانستند بعد از گذشت پنج بازی اولین کلین شیت خود را در خانه مقابل صنعت نفت آبادان ثبت کنند. 

 

1332864


اما نکته قابل توجه این است که تنها نماینده استان گیلان هر دو گل خود در لیگ هجدهم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و هیچ گلی را در حین بازی وارد دروازه حریفان خود نکرده است. این نقطه ضعف سپیدرودی‌ها بیشتر به عدم حضور هافبک بازیساز قوی و عدم خلق موقعیت برای مهاجمان برمی‌گردد. جایی که اکثر موقعیت‌های این تیم از روی ضربه ایستگاهی و شوت از راه دور به دست آمد و هیچ تاکتیک مشخصی برای استفاده از کار تیمی برای خلق موقعیت در سپیدرود وجود نداشت.  حالا کادرفنی جدید سپیدرود به دنبال این است با جذب بازیکنان جدید و استفاده از تعطیلی به وجود آمده نقاط ضعف خود در فاز هجومی را پوشش داده تا در ادامه لیگ موفق باشد.

دیدگاه‌ها