کد خبر : 1550643 | 10 شهریور 1397 ساعت 18:47 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین درخشید، معاف شد و به تاتنهام بازگشت؛

کره قهرمان شد؛ جشن معافیت از سربازی در جاکارتا

تیم فوتبال کره جنوبی در فینال بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با شکست ژاپن عنوان قهرمانی را به دست آورد.

کره قهرمان شد؛ جشن معافیت از سربازی در جاکارتا

به گزارش "ورزش سه"، آخرین ساعات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با برگزاری فینال رشته های تیمی سپری می شود.


در آخرین بازی مسابقات فوتبال این رقابت ها تیم های کره جنوبی و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که وقت 90 دقیقه آن با تساوی بدون گل خاتمه یافت، همه چیز برای تعیین قهرمان به وقت های اضافی کشیده شد.

 

ملی پوشان کره جنوبی وقت اضافه را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی روی حرکت سون هیونگ مین و ضربه ناگهانی لی سئونگ وو به گل اول رسیدند. حملات کره ای ها کماکان ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت دیگر هم خلق کردند تا اینکه خطا روی سون هیونگ مین یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی نقطه کرنر نصیب کره جنوبی کرد. این توپ را خود سون به روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر زیبای هوانگ هی چان در صد و یکمین دقیقه بازی دومین گل را برای سرخپوشان به ارمغان آورد.

 

1332939

 

در ادامه بازیکنان ژاپن برای جبران این نتیجه تلاش های خود را بیشتر کرد. مهم ترین اقدام ژاپنی ها در دقیقه 115 توسط آیاسه اوئدا به گل اول ژاپن تبدیل شد.

در دقایق پایانی بازی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا کره جنوبی با برد در دیدار سنتی شرق آسیا عنوان قهرمانی بازی های آسیایی در رشته فوتبال را از آن خود کند.
کره ای ها که از قبل از شروع این تورنومنت وعده معافیت از خدمت سربازی در صورت قهرمانی در این رقابت ها را گرفته بودند، سرانجام موفق به کسب این مقام شدند و افتخاری مهم را به دست آوردند.

 

1332936

 

 حالا ستاره هایی مثل سون هیونگ مین و جو هیئون وو که به عنوان سهمیه بزرگسال و برای رسیدن به معافیت سربازی به این تیم زیر 23 سال ملحق شده بودند، با روحیه ای بالا و پس از رسیدن به هدفی مهم به تیم های باشگاهی خود بازمی گردند.

 

1332943

 

1332937

دیدگاه‌ها