کد خبر : 1550665 | 10 شهریور 1397 ساعت 19:58 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی: شجاعیان از نیمه‌دوم مهرماه بر می‌گردد

معاون پزشکی استقلال توضیحات کاملی در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم ارائه کرد.

نوروزی: شجاعیان از نیمه‌دوم مهرماه بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه" از سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی درباره آخرین مصدومان این تیم گفت: علی کریمی مشکلی در ناحیه لگن و عضلات اطراف لگن خود درد احساس کرد که در حال کار روی این مساله هستیم. ایشان روز گذشته هم اختصاصی تمرین کرد و مشغول مداوا است.


او در مورد مصدومیت محسن کریمی هم گفت: محسن کریمی نیز در تاریخ 26 اسفند عمل جراحی خود را انجام داد و با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی و همین طور عمل جراحی که داشت، نیاز به 9 تا 8 ماه طول درمان دارد. محسن از هفته گذشته دویدن کنار تیم را آغاز کرده و زمان میخواهد تا تمرینات قدرتی و تعادلی خود را به پایان برساند. با سپری شدن این تمرینات، ایشان میتواند از 3-2 ماه دیگر کارش را به طور کامل آغاز کند.


معاون پزشکی استقلال می گوید شجاعیان از نیمه دوم مهرماه دویدن را آغاز خواهد گرد: داریوش شجاعیان هم 28 اردیبهشت عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام داد و حداقل به 6 ماه زمان احتیاج دارد. این بازیکن از نیمه دوم مهرماه دویدن را آغاز میکند.


نوروزی در پایان در مورد زمان بازگشت میثم تیموری هم می گوید: 28 شهریور تاریخی است که 6 ماه از عمل تیموری خواهد گذشت و این بازیکن آرام آرام می تواند در صورت کسب آمادگی مطلوب و صلاحدید کادرفنی به ترکیب استقلال اضافه شود.

دیدگاه‌ها