کد خبر : 1550670 | 10 شهریور 1397 ساعت 19:28 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود به دنبال جذب بازیکنان سابق خود

باشگاه سپیدرود رشت اقداماتی را به منظور جذب دو بازیکن سابق خود انجام داده و درخواستش را به باشگاه‌های مربوطه ارسال کرده است.

سپیدرود به دنبال جذب بازیکنان سابق خود

به گزارش "ورزش‌ سه"،  یک هفته از انتخاب علی کریمی به عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت می‌گذرد و تقریبا هر روز شایعاتی در خصوص جذب و یا جدایی بازیکنان مختلف از این تیم شنیده می‌شود. تا به الان تنها بازیکنی که به صورت رسمی قراردادی با سپیدرود امضا کرده، علیرضا عزت کرامت کاپیتان سابق نفت تهران است که در دیدار هفته ششم هم در ترکیب قرار گرفت و نمایش نسبتا خوبی هم از خود ارائه کرد.


حالا خبر می‌رسد با درخواست علی کریمی مدیران باشگاه سپیدرود برای جذب توحید غلامی و محمد غلامی اقداماتی انجام داده‌اند. توحید غلامی در حال حاضر عضو باشگاه ماشین‌سازی تبریز است و به نظر می‌رسد کار سختی برای جذب این هافبک جوان وجود نداشته باشد. محمد غلامی هم در ابتدای تابستان با عقد قراردادی به عضویت تیم دسته اولی آلومینیوم اراک درآمد و جذب این مهاجم توسط سپیدرود پیچیدگی‌های خاص خود را به همراه دارد.

 


این دو بازیکن در لیگ هفدهم عضو تیم سپیدرود رشت بودند و سابقه همکاری با علی کریمی را در کارنامه دارند و به نظر می‌رسد در صورت توافق دو باشگاه مشکلی بابت حضور در این تیم گیلانی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها