کد خبر : 1550673 | 10 شهریور 1397 ساعت 20:29 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره بادران در جام حذفی

شاگردان مهدی پاشازاده با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفتند.

شکست غیرمنتظره بادران در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله پنجم جام حذفی فوتبال ایران تیم بادران تهران از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه نفت تهرانسر میزبان تیم دسته دومی چوکا تالش بود.

 

 علی سلیمی، محمد آشتیانی، صابر خوشنام، اویس کردجهان، میثم مجیدی ، علی‌اکبر فرهنگ، رضا نجاری، سهیل رحمانی، میعاد یزدانی، حمید کاظمی و احمد الجبوری ۱۱ بازیکن تیم بادران تهران در ابتدای مسابقه را تشکیل می‌دادند و مهدی پاشازاده تصمیم گرفته بود نیمی از بازیکنان اصلی را نیمکت‌نشین کند.

نیما دلاوری، سید هادی موسوی، احسان عبدی، میلاد جلالی، محمد جعفری، مصطفی زینعلی، هادی سهرابی، علی مصطفایی، مجتبی رستمی، محمد دادرسی و رضا بهمئی نیز نفراتی بودند که در ترکیب تیم چوکا تالش حضور داشتند.

 

احمد الجبوری در دقیقه ۲۹ بادران را به گل رساند ولی در حالی که این مسابقه با برتری شاگردان پاشازاده رو به پایان بود، چوکا تالش در دقیقه ۸۵ توسط رضا بهمئی گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌های اضافه دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در این وقت، چوکا تالش با خلق شگفتی و برتری ۴ بر ۳ مقابل بادران، این تیم پُر ستاره لیگ یکی را از جام حذفی حذف کند و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود.

 

 

 

بادران تهران در حالی امسال موفق به رسیدن به دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی نشد که سال گذشته به این مرحله راه یافته و توانسته بود پیکان تهران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و بعد از آن با وجود نمایش خوب مقابل پرسپولیس، مغلوب شود.

دیدگاه‌ها