کد خبر : 1550686 | 10 شهریور 1397 ساعت 21:15 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بزرگ فینالیست دوره قبل در جام حذفی

شاگردان اکبر محمدی در خونه به خونه بابل با حذف شاهین شهرداری بوشهر به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند.

پیروزی بزرگ فینالیست دوره قبل در جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم خونه به خونه بابل در اولین دیدار خود در جام حذفی به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت و در نهایت توانست با شکست این تیم به مرحله بعد مسابقات صعود کند.


محمود فکری که به دنبال صعود بی دردسر از این مرحله بود با ترکیب اصلی خود پا به میدان گذاشت و از طرف دیگر اکبر محمدی هم که به دنبال کسب شخصیت برای تیم جوانش است با همان ترکیبی که در لیگ یک به میدان می‌رود، مقابل شاهین حاضر شد. این مسابقه که به میزبانی خونه به خونه انجام پذیرفت تا پایان 90 دقیقه بدون رد و بدل شدن گلی میان دو تیم پایان یافت و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. اما تلاش دو تیم در 30 دقیقه وقت اضافه هم هیچ ثمری نداشت تا ضربات پنالتی برنده دیدار را تعیین کند.


خونه به خونه که بازیکنان جوان بسیاری را در ترکیب خود دارد از پنج ضربه اول خود تنها پنالتی دوم را از دست داد. این درحالی بود که شاهین چهار پنالتی اول خود را گل کرد و در صورت موفقیت در ضربه پنجم به دور بعد جام حذفی صعود می‌کرد. اما ضربه آخر شاهینی‌ها توسط دروازه‌بان خونه به خونه مهار شد تا این ماراتن ادامه پیدا کند. در ادامه شاگردان فکری از سه ضربه، دو ضربه پنالتی را از دست دادند اما شاگردان اکبر محمدی از سه ضربه، دو ضربه را تبدیل به گل کردند تا با نتیجه 6-5 حریف بوشهری خود را شکست دهند و منتظر حریف خود در مرحله بعد جام حذفی باشند.

دیدگاه‌ها