کد خبر : 1550727 | 10 شهریور 1397 ساعت 23:53 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار یوونتوس در خانه پارما

یوونتوس در دیداری از هفته سوم سری آ، موفق شد در خانه پارما به پیروزی 2-1 برسد.

پیروزی دشوار یوونتوس در خانه پارما

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار کار راحتی در خانه پارما نداشتند اما توانستند به سومین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل سری آ برسند. 

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 2 بود که ارسال خوان کوادرادو در مقابل دروازه پارما به ماریو مانژوکیچ رسید و او هم قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند اما سیمونه لاکوپونی مانع او شد. ولی توپ برگشتی بار دیگر مقابل مانژوکیچ قرار گرفت و او این بار با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

 

1333013

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل ادامه داشت اما این پارما بود که می توانست در دقیقه 9 به گل تساوی برسد. روی حرکت خوب ژروینیو و ارسال او به دهانه دروازه یوونتوس بود که دی گائودیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه یوونتوس پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد بازیکنان میزبان صاحب یک ضربه آزاد شدند اما ضربه استولاک به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این دو موقعیت بار دیگر شاگردان مکس آلگری ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما کم دقتی رونالدو در زدن ضربات نهایی باعث شد تا نتوانند به گل برسند.

در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 31 توانست به گل تساوی برسد. روی ارسال روبرتو اینگلزه بود که توپ در مقابل دروازه به ژروینیو رسید و او هم به راحتی دروازه یووه را باز کرد.

حملات پارما پس از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 38 به گل دوم برسد اما واکنش خوب شزنی، مانع از گلزنی لاکوپونی با ضربه سر شد.

در ادامه یوونتوسی ها تا اندازه ای بهتر کار کردند اما در آخرین دقیقه نیمه اول، باز هم پارما صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد که باز هم شزنی دروازه یووه را بسته نگه داشت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

نیمه دوم را یووه هجومی آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما واکنش عالی سِپِه روی ضربه رونالدو، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.چند دقیقه بعد رونالدو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما باز ضربه اش راهی به چهارچوب دروازه پارما پیدا نکرد.

تلاش یوونتوسی ها برای زدن گل دوم سرانجام به ثمر نشست و این تیم در دقیقه 58 توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی همکاری با ماریو مانژوکیچ بود که بلیز ماتوئیدی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و غیرقابل مهار، دروازه حریف را باز کرد.

 

1333015

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل ادامه داشت و این تیم می توانست در دقیقه 73 به گل سوم برسد اما داگلاس کاستا نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

پس از آن نوبت بازیکنان پارما بود که در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام بدهند اما باز هم درخشش شزنی مانع از رسیدن آنها به گل شد و در نهایت یوونتوس با نتیجه 2-1 به برتری رسید.

دیدگاه‌ها