کد خبر : 1550833 | 11 شهریور 1397 ساعت 14:10 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: سانچس در تعطیلات ملی آماده تر می‌شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که السکسیس سانچس از تعطیلات بازی های ملی برای آماده تر شدن استفاده خواهد کرد.

مورینیو: سانچس در تعطیلات ملی آماده تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آنها در دو دیدار اخیر خود مقابل رقبا متحمل شکست شده اند و به دنبال پیروزی در بازی های پیش رو هستند  تا اوضاع را بهبود ببخشند. تیم ملی شیلی به درخواست باشگاه یونایتد، سانچس را از فهرستش برای دیدارهای دوستانه مقابل کره جنوبی و ژاپن حذف کرد تا این بازیکن در اردوی یونایتد باقی مانده و آمادگی اش را بالاتر ببرد.

 

1332521

 

 

مورینیو در این رابطه گفت:" الکسیس سانچس به اردوی تیم ملی کشورش نخواهد رفت که خبر خوبی برای ماست زیرا پس از بازی با واتفورد، دیدار ما در چمپیونزلیگ مقابل یانگ بویز خواهد بود. سانچس انگیزه بالایی دارد، متمرکز است، سخت تلاش کرده است و به نظرم بهتر و بهتر خواهد شد. من از او نخواستم که به اردوی تیم ملی نرود، من هیچگاه از بازیکنی نمی‌خواهم که به اردوی تیم ملی کشورش نرود و هیچگاه هم با مسئولین فدراسیون شیلی صحبت نکردم.

 

این یک موضوع شخصی بین او و مربی تیم ملی کشورش است. به نظرم پس از بازگشت از مصدومیت، او نیاز دارد که دو هفته خود را برای بازی های بعدی آماده تر کند.

دیدگاه‌ها