کد خبر : 1550846 | 11 شهریور 1397 ساعت 14:02 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه متخلفان را شناسایی کند؛

ورود کمیته انضباطی به حواشی بازی جام حذفی

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد به اتفاقات دیدار تیم‌های خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر به طور جدی رسیدگی می‌کنند.

ورود کمیته انضباطی به حواشی بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه" از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در این خصوص گفت: طبیعتا با گذشت چند ساعت از برگزاری این بازی هنوز گزارش مقامات رسمی برگزاری مسابقه به دست ما نرسیده، اما از طریق رسانه‌ها و برخی تصاویر در جریان اتفاقات تلخ ورزشگاه قرار گرفته‌ایم که باعث تاسف است.

 

او ادامه داد: باید بگویم از تمام هواداران فوتبال  انتظار بیشتری می‌رود  و برخی از این تماشاگران متاسفانه در این مسابقه به خصوص رفتار ناشایستی انجام داده‌اند که واقعا دور از انتظار بود؛ در نخستین گام انتظار داریم باشگاه خونه به خونه و کانون هوادارانشان نسبت به شناسایی متخلفین و برخورد با آنها اقدام کنند.

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: کمیته انضباطی بر اساس قانون با دریافت گزارش رسمی عوامل برگزاری مسابقه نسبت به تصمیم‌گیری همچنین استماع مواضع هر دو طرف و ایجاد فرصت مناسب جهت ارائه دفاعیه لازم اقدام می‌کند؛ اینکه برخی در مصاحبه‌های خودشان بعد از مسابقه و یا به فاصله چند ساعت علیه کمیته انضباطی موضع ‌گیری کنند که چرا اقدامی انجام نداده واقعا غیر منصفانه و غیر منطقی است.

 

حسن‌زاده تصریح کرد: کمیته انضباطی نمی‌تواند یک شبه معجزه کند و پیش از بررسی واقعه اقدام به صدور حکم نماید؛ طبیعتا این انتظار وجود ندارد که با وقوع هر اتفاقی مسؤولان کمیته انضباطی در محل حاضر شوند و با گذشت چند ساعت اقدام به صدور رای کنند، بلکه لازم است تشریفات و مراحل قانونی لازم صورت بگیرد تا حکم صحیح و قانونی صادر شود.

 

حسن‌زاده همچنین اضافه کرد: بنده هفته گذشته در مکاتبه با سازمان لیگ تقاضا کردم تلاش شود تا حداکثر طی 48 ساعت بعد از پایان بازی نسبت به ارائه گزارش لازم اقدام شود. بر همین اساس مجددا درخواست می‌کنم نسبت به ارائه این گزارش نیز تسریع صورت پذیرد تا کمیته انضباطی با بررسی مستندات و گزارش‌ها در این خصوص به وظیفه قانوی خودش عمل کند.

دیدگاه‌ها