کد خبر : 1551066 | 12 شهریور 1397 ساعت 12:26 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

زیباترین گل سال؛ خنجری در قلب کارلتو (عکس)

در دیداری که به یاد قربانیان حادثه فروریختن پل در جنوا آغاز شد، فابیو کوالیارلا با زدن یکی از زیباترین گل های سال، شکست سنگینی را به تیم کارلو آنچلوتی تحمیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از اولین هفته فصل جدید سری آ بود که فروریختن یک پل در شهر جنوا باعث کشته شدن بیش از 30 نفر شد؛ اتفاقی تراژیک که باعث شد دیدارهای هفته اول تیم های این شهر، جنوا و سمپدوریا، برگزار نشود.

سمپدوریا در هفته دوم میهمان اودینزه بود و به این ترتیب دیدار شب گذشته مقابل ناپولی، اولین دیدار خانگی این تیم در این فصل محسوب می شد. در ابتدای این دیدار بازیکنان سمپدوریا با تی شرت هایی که روی آن پیام هایی خطاب به قربانیان این حادثه نوشته شده بود، به زمین رفتند و بازیکنان دو تیم با قرار گرفتن در یک صف، با بازماندگان این فاجعه ابراز همدردی کردند.

با شروع بازی، بازیکنان سمپدوریا که به نظر می رسید انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این دیدار دارند، نمایش خیره کننده ای ارائه دادند و با سه گل به پیروزی رسیدند.

نقطه اوج دیدار در دقیقه 74 بود که فابیو کوالیارلا با ضربه ای تماشایی گل سوم میزبان را به ثمر رساند. روی یک ارسال به محوطه جریمه بود که کاپیتان باتجربه سمپدوریا در شرایطی که پشت به دروازه قرار داشت، روی هوا بلند شد و با پشت پا، توپ را به گوشه دروازه داویده اوسپینا فرستاد؛ یک گل استثنایی که بی تردید می تواند در بین نامزدهای گل سال هم قرار بگیرد. با این شکست، شیرینی پیروزی هفته گذشته ناپولی مقابل میلان هم پاک و بار دیگر به کارلو آنچلوتی دشواری کار در سری آ را یادآور شد.

 

1333418

 

1333419

 

1333420

 

1333421

دیدگاه‌ها