کد خبر : 1551123 | 12 شهریور 1397 ساعت 14:42 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

دین محمدی : شکست مقابل السد پایان کار نیست

پیشکسوت استقلال می گوید که با وجود ناراحتی از شکست برابر السد اما نباید این شکست را پایان کار دانست.

دین محمدی : شکست مقابل السد پایان کار نیست 

به گزارش ورزش سه، سیروس دین محمدی ملی پوش اسبق استقلال با تاکید بر اینکه مصدومیت برخی از بازیکنان و نبود زمان مناسب برای هماهنگی نفرات تازه به خدمت گرفته شده باعث عدم نتیجه گیری در دیدار رفت مقابل السد قطر شد به سایت باشگاه استقلال  گفت: به هرحال باخت و برد از اجزای اصلی فوتبال است و باید از شکست ها درس عبرت گرفت و پلی برای پیروزهای بعدی ساخت .


وی افزود : من هم همانند میلیونها هوادار استقلال از شکست اخیر مقابل السد ناراحت شدم اما این پایان کار نیست و شفر و یکایک نفرات تیم باید برای جبران عقب ماندگی بیش از گذشته تلاش کنند.


دین محمدی اضافه کرد: فرصت مناسبی تا بازی برگشت در اختیار شفر قرار گرفته و امیدوارم که ایشان بتواند در این مدت ، ضعف ها را به خوبی بپوشاند و استقلال در دوحه آستین همت بالا بزند و بهتر از بازی رفت نمایش دهد. مطمئن هستم اگر استقلال بتواند در نیم ساعت نخست گل بزند و هوشیاری به خرج دهد ، خواهد توانست به بازی برگردد که آرزو می کنم اینگونه شود .


این پیش کسوت صاحب نام استقلال در ادامه تاکید کرد : تغییر مدیریت در زمانی صورت گرفت که فرصت کمی تا شروع لیگ برتر بود تا بشود بازیکنان کارآمد را جذب کرد ، ضمن اینکه نفرات جدید هم نتوانستند آنگونه که باید و شاید خود را با شرایط وفق دهند . به هرحال دیدار برگشت بسیار حساس و در عین حال سخت است و امید است که استقلال بتواند مقابل حریف قدرتمند خود با عزم و اراده ای قوی به میدان بیاید.

دیدگاه‌ها