کد خبر : 1551127 | 12 شهریور 1397 ساعت 14:48 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

موج اول انتقادات ایتالیایی ها از رونالدو (عکس)

پس از گذشت سه هفته از سری آ و ناکامی رونالدو در گلزنی، طبیعی بود که شاهد اولین انتقادات از فوق ستاره پرتغالی باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از 9 سال حضور درخشان در رئال مادرید و در 33 سالگی تصمیم به ترک کهکشانی ها و پیوستن به یوونتوس گرفت. انتقالی که پرحاشیه ترین و خبرساز ترین انتقال سال بود.

شروع کار رونالدو در یوونتوس اما مطابق انتظارات نبود و او هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش گلزنی کند.

کیه وو، لاتزیو و پارما، تیم هایی بودند که به خوبی برابر رونالدو مقاومت کردند و 23 شوت او در این سه بازی، راهی به دروازه پیدا نکردند.

 

گاتزتا دلو اسپورت، پرفروش ترین نشریه ایتالیایی، با انتشار گزارشی در مورد وضعیت رونالدو از تاخیر در وفق پیدا کردن رونالدو با یوونتوس انتقاد کرده است. از نگاه این نشریه، رونالدو هنوز نتوانسته با شرایط یوونتوس کنار بیاید و با سبک بازی این تیم بیگانه نشان می دهد. رونالدو آشکارا با دوران اوجش در رئال فاصله دارد و پیوستن به یووه باعث رشد و ترقی او نشده است.

گاتزتا  بازی ضعیف رونالدو برابر پارما را که تنها یک ضربه سر خطرناک روانه دروازه کرد را زیر سوال برده است. این نشریه البته ابراز امیدواری کرده است که در ماه سپتامبر و پس از وقفه بازی های ملی، شاهد اوج گیری دوباره رونالدو باشیم.

 

کوریره دلو اسپورت، نشریه چاپ رم نیز تیتر یک خود را به رونالدو اختصاص داده و به وی نمره 5.5 داده است:"CR 5.5"... این نمره، اشاره به امتیاز رونالدو در فانتاکالچو(فوتبال فانتزی مشهور ایتالیایی ها) دارد و کنایه ای به اینکه او هنوز به سطح واقعی خود در یوونتوس نرسیده است.

 

 

 

1333489

 

1333488

دیدگاه‌ها