کد خبر : 1551135 | 12 شهریور 1397 ساعت 15:33 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با فولاد انگیزه داشتم

ناصری: دایی از مدافع هم گلزن می‌سازد

مدافع تیم سایپا می گوید برای بازی برابر فولاد انگیزه زیادی داشتم چون قرار بود مقابل تیم محبوب شهرم بازی کنم و از همین رو بهترین عملکردم را به نمایش گذاشتم.

ناصری: دایی از مدافع هم گلزن می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری که پس از درخشش در تیم فولاد خوزستان توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند این روزها با پیراهن سایپا در لیگ برتر می درخشد. 

او درباره دیدار اخیر نارنجی پوشان برابر تیم سابق خود یعنی فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما به هوای بسیار گرم اهواز عادت نداشتند و به همین دلیل تلاش زیادی کردند و در نهایت هم توانستند به پیروزی برسند. البته باید این را هم بگویم که فولاد هم خط حمله خوبی دارد و هم توانست فشار زیادی به تیم ما وارد کند اما بچه ها با وجود خستگی زیاد در این بازی هر چه در توان داشتند گذاشتند تا برنده میدان باشند.


مدافع چپ سایپا درباره حضور برابر تیم سابق خود گفت: برای این بازی خیلی انگیزه داشتم چون قرار بود مقابل تیم محبوب شهرم بازی کنم و از همین رو بهترین عملکردم را به نمایش گذاشتم و با یک پاس گل و یک گل یک روز خوب را هم برای خودم و هم تیمم رقم زدم. به همین سعی خواهم کرد تمام بازی ها به همین شکل برای تیم بازی کنم و بتوانم موثر باشم و این هم مهم نیست که من گلزنی کنم یا بازیکنی دیگر، بلکه موفقیت سایپا بیشتر از هر چیزی برایم اهمیت دارد. کادرفنی از من در هر پستی استفاده کند سعی می کنم بهترین روز را برای سایپا خلق کنم.


ناصری در این باره ادامه داد: فولاد تغییرات بسیاری داشته و نبود خیلی از بازیکنان این تیم آنها را در نتیجه گیری دچار مشکل کرده اما مطمئنا این تیم به مرور زمان با هماهنگی که در آینده به آن خواهند رسید، حمایت هوادارانش و محبوبتی که در خوزستان دارد بهترین روزهایش را دوباره تکرار خواهد کرد.


مدافع نارنجی پوشان ادامه داد: سایپا در چند بازی گذشته نتوانست آن نتیجه ای که باید را داشته باشد اما در یکی، دو بازی هفته های اخیر آن نتایج دلخواه خود را کسب کرد و ان شاالله از این پس با همین روند مقابل حریفان پیروزی کسب کند. از این به بعد تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارند چون باید بیشترین امتیازات را در نیم فصل اول به دست بیاوریم تا در نیم فصل دوم دچار مشکل نشویم. ما می خواهیم باز هم سهمیه آسیایی کسب کنیم و در بالای جدول قرار بگیریم. البته امسال کار ما خیلی سخت تر است چون هم جام حذفی، هم بازی های آسیایی و هم لیگ را در پیش داریم که حضور در هر سه جبهه توان بالایی می خواهد و ما باید این توان را با وجود موفقیت در مسابقات لیگ برتر ذخیره کنیم تا بتوانیم در جام حذفی و آسیا موفق باشیم.


او درباره همکاری با علی دایی نیز گفت: اولین دلیل حضورم در سایپا آقای دایی و کار کردن با ایشان بود. خیلی دوست داشتم با او کار کنم و شاگردش باشم. ایشان شخصیتشان به نحوی است که به بازیکن خیلی بها می دهند و بازیکن را از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار می دهند به نحوی که اگر شما دفاع باشید می توانید یک گلزن خوب بشوید یا بالعکس. از زمانی که در سایپا و زیرنظر ایشان کار می کنم احساس می کنم خیلی فوتبالم تغییر کرده و پیشرفت زیادی داشته ام ان شاالله بتوانم با اعتمادی که ایشان به من داشته اند همین روند خوب را ادامه دهم و پاسخ اعتماد ایشان را به خوبی بدهم.

دیدگاه‌ها