کد خبر : 1551194 | 12 شهریور 1397 ساعت 18:17 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های فوتبال ایران مسافر میبد یزد

تیم پیشکسوتان 98 ایران برای برگزاری دیداری خیرخواهانه عصر فردا راهی میبد یزد می شود تا روز چهارشنبه به مصاف پیشکسوتان باشگاه مهربد میبد برود.

ستاره های فوتبال ایران مسافر میبد یزد

به گزارش "ورزش سه"، به دعوت مسئولان ورزش شهرستان میبد تیم پیشکسوتان 98 فوتبال ایران عصر فردا راهی استان یزد و شهر میبد می شوند تا خود را برای دیدار خیرخواهانه عصر روزپنجشنبه در ورزشگاه این شهر مقابل پیشکسوتان باشگاه مهربد میبد آماده کنند.


در این بازی خیرخواهانه که قرار است عواید آن برای کمک به تعدادی خانواده بی بضاعت صرف شود ستاره های سال 98 فوتبال ایران از جمله مهرداد میناوند، نیما نکیسا، سهراب بختیاری زاده، پرویز برومند، رضا شاهرودی، محمدرضا مهدوی، سیروس دین محمدی، علیرضا نیکبخت واحدی، کریم باقری، احمد مومن زاده، خدادادعزیزی و ... حضور خواهند داشت ضمن این که علی دایی و علی کریمی هم قول داده اند برای این بازی در میبد حاضر باشند.


خداداد عزیزی پیشکسوت محبوب و محجوب فوتبال ایران با تایید این دیدار گفت:« با تلاش مسئولان ورزش شهر میبد مقدمات برگزاری این بازی فراهم شد تا عواید آن صرف امور خیرخواهانه شود که بچه های تیم 98 همگی با استقبال از حضور در این بازی آمادگی خود برای حضور در امور خیرخواهانه را نشان دادند. با علی دایی و علی کریمی هم هماهنگی صورت گرفت اما امروز چند باری که با آنها تماس گرفتم موفق به صحبت نشدم که امیدوارم این دو عزیز هم مشکلی برای حضور در این بازی نداشته باشند».


جدال تیم های منتخب پیشکسوتان 98 ایران با پیشکسوتان مهربد میبد عصر روز چهارشنبه از ساعت 17:00 در شهر میبد برگزار می شود و انتظار می رود از این بازی خیرخواهانه استقبال جالب توجهی صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها