کد خبر : 1551313 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:13 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی در بن بست بازیکن

ساعات باقی مانده آخرین روز نقل و انتقالات ساعات پرالتهابی برای علی کریمی خواهد بود. مربی ای که دوباره به سپیدرود آمده و دوباره مامور شده که تیم را در جدول بازی ها نگه دارد.

علی کریمی در بن بست بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، انجام این ماموریت نیازمند حضور چند بازیکن جدید در ترکیب است. او بعد از حضور دوباره در تیم چند بازیکن را از لیست کنار گذاشت. محمد لطفی، رضا معقولی و امید سام کن. البته خروج قطعی این بازیکنان از  تیم نیازمند تسویه حساب با آنها است و فعلا پولی به آنها پرداخت نشده است. 


واقعیت این است بازیکن خوب که شرایط خوبی داشته باشد و بتواند دراین شرایط به سپیدرود کمک کند حتما الان در تیمش جایگاه خوبی دارد! و با مشکل رضایتنامه برای حضور در رشت مواجه خواهد شد. 


علی کریمی سخت به دنبال مهدی شریفی بود. مهاجمی که پیش تر در سپاهان و تراکتورسازی حضور داشته و قرار است نیم فصل دوم برای پرسپولیس باز کند. دقایقی پیش خبر رسید حضور او در رشت منتفی شده است. همان طور که در خبرها خواندید محمد غلامی و توحید غلامی هم از حضور در سپیدرود عذرخواهی کرده اند به این خاطر که برای سپیدرودی شدن با مشکل رضایتنامه روبرو هستند. 


علی کریمی در صحبت هایی که با باشگاه داشته حالا به دنبال یکی از بازیکنان تراکتورسازی و یکی از بازیکنان لیگ یکی است تا تیمش در آخرین روز نقل و انتقالات تقویت شود. لیست تیم سپیدرود خالی از چند بازیکن شاخص و تاثیر گذاراست و علی کریمی که خیلی زود متوجه واقعیت ها شده همه تلاش خود را بکار می گیرد که در ساعات آتی دغدغه های خویش و مردم شهر رشت را به حداقل برساند. هر چند او در نیم فصل هم این فرصت را خواهد داشت که تیمش را با تغییراتی متوجه کند. 


بیشترین نیاز این تیم در خط دفاع و حمله است. سپیدرود در 6 بازی فقط 2 گل زده و از سویی در این تعداد بازی 14 گل خورده. هر چند در فاز حمله ضعیف تر از سپیدرود هم داریم اما در فاز دفاعی این تیم بی شک با 14 گل خورده ضعیف ترین است.

دیدگاه‌ها