کد خبر : 1551367 | 13 شهریور 1397 ساعت 14:31 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

به کریمی آمار اشتباه دادند

معقولی: از نحوه انتقالم راضی نیستم

هافبک سپیدرود از انتقال اجباری اش به آلومینیوم اراک دلخور است و می گوید قلبا از این اتفاق رضایت ندارد اما از اینکه قرار است شاگردی ربیعی را تجربه کند خوشحال است.

معقولی: از نحوه انتقالم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رضا معقولی هافبک سپیدرود با تصمیم کادرفنی این تیم قرار است ادامه فصل را در تیم سابقش آلومینیوم اراک بازی کند. او در این خصوص به ورزش سه می گوید: یک جورهایی در عمل انجام شده قرار گرفتم و حالا چون به محمد غلامی نیاز داشتند و او در این تیم بود و سپیدرودی ها می خواستند او را جذب کنند به من گفتند رضایتم را فقط برای آنجا می دهند. واقعا کارشان حرفه ای نبود البته شاید از نظر خودشان حرفه ای باشد ولی اینکه ۱۰ نفر را واسطه می کنند تا موجب انتقال من به تیم دیگر بشوند و در واقع به خودشان اجازه می دهند برای من تصمیم گیری کنند اصلا چنین رفتاری درست نیست و من از این اتفاق ناراضی هستم.


وی افزود: باز هم تاکید می کنم من قلبا از این انتقال راضی نیستم حالا نه به خاطر محمدغلامی او دوست خوبم است من اگر راضی به این انتقال شدم فقط به خاطر او بود چون با او رفاقت دیرینه دارم اگرچه این انتقال از هرجهت به ضرر من بود چون من بعد از زحمات بسیار در این چند سال به لیگ برتر برگشته بودم ولی خیلی راحت من را کنار گذاشتند و چاره ای هم نیست. قطعا نه من و نه خانواده ام از این انتقال راضی نیستیم، اما بهترین گزینه آلومینیوم اراک بودکه پیش از این ربیعی از من به این تیم بیایم.


او در ادامه گفت: یا من را می خواستند یا نمی خواستند، اینکه بخواهند رضایتم را فقط برای باشگاهی که بازیکن از آن تیم می خواهند بدهند کار درستی نیست. تازه جالب اینجاست اول می گفتند که رضایتت را می دهیم اما بدون پول بعد می گفتند بمان و تمرین کن یا اگر نمی خواهی تمرین نکن اما در این تیم باش. بعد هم نام چند تیم لیگ یکی را آوردند که من رضایت به رفتن نداشتم و به آنها گفتم اگر می خواستم در لیگ یک بازی کنم خیلی از تیم ها به دنبال جذب من بودند اما من ترجیح دادم در لیگ برتر بازی کنم. 


معقولی اضافه کرد: بحثی که اینجا باید به آن اشاره کنم این است که یکسری افراد در انتقال من دخیل بودند اطلاعات غلطی به آقای کریمی می دادند. مگر می شود بدون اینکه آقای کریمی تمرین من یا بازی ام را دیده باشند بگویند که بروم، من بازیکن جوان یا کم تجربه نیستم که اینطور با من رفتار کنند، خیلی جالب است بدون دلیل ناگهان به من گفتند که دیگر نمی خواهند در تیم باشی و بعد هم گفتند باید بروم اراک، نفهمیدیم کی به کی است و واقعا چرا باید بروم. ضمنا آنطور که من آقای کریمی را می شناسم اصلا در این موضوع دخالتی نداشتند و آمار اشتباهی به ایشان می دادند. من می خواهم بدانم یک اشتباه در یک بازی عملکرد ۴ بازی قبلی ام که خوب بودم را پاک کرده است و این عامل نخواستن کادرفنی بوده؟ من واقعا برای برگشت به لیگ برتر خیلی تلاش کرده بودم و این رفتار آنها واقعا درست نبود. 


هافبک سپیدرود تصریح کرد: آیا واقعا این رفتار حرفه ای است، حالا اینکه نمی خواستند من در این تیم باشم به سلیقه سرمربی مربوط می شود و من هم به آن احترام می گذارم اما اینکه تنها برای یک تیم خاص رضایتنامه ام را صادر می کنند واقعا در شأن و شخصیت باشگاه بزرگی مثل سپیدرود نیست.

دیدگاه‌ها