کد خبر : 1551383 | 13 شهریور 1397 ساعت 15:28 | 67.7K بازدید | 1 دیدگاه

500 میلیون چک اول حالا شده 750 میلیون؛

آذری: فردا صبح از استقلال شکایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید در صورتی که چک اول مرتضی تبریزی پاس نشود، روز آینده به صورت رسمی از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

آذری: فردا صبح از استقلال شکایت می‌کنیم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" با انتقاد از عدم پاس شدن چک اول مرتضی تبریزی و عدم پاسخگویی مدیران استقلال، گفت: گذشته از اینکه چک اول هنوز پاس نشده، مدیران استقلال یک کار غیراخلاقی هم می کنند و به تماس ها جواب نمی دهند و وقتی هم جواب می دهند، وعده سر خرمن می دهند. ما تا امروز صبر کردیم ولی با توجه به شرایطی که به وجود آمده مجبور به شکایت هستیم. 


آذری با مطرح کردن این موضوع که طبق قرار قبلی باید امروز چک اول تا ساعت 2 ظهر پاس می شده، توضیح داد: آقای فتحی قول امروز را داده بودند ولی متاسفانه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. بعد هم من را به آقای مباشری وصل کردند. بعد از ده دقیقه که صحبت کردیم، ایشان می گوید که شما را با یک آذری دیگر اشتباه گرفته ام و واقعا من نمی دانم کجای من شبیه آذری ای است که آقای مباشری می گویند. به نظرم این دیگر نهایت مدیریت کردن برای پول ندادن است. 


مدیرعامل ذوب آهن اینگونه حرف هایش را ادامه داد: استقلال باشگاه بزرگی است؛ به هر حال چون هواداران هم علاقه داشتند که تبریزی به آنجا برود، ذوب آهن نهایت همکاری را انجام داد و حسن نیت خود را نشان داد؛ با این وجود اما اراده ای در استقلال نمی بینم که بخواهد تعهدات را عمل کند. امیدوارم عزیزان (مدیران استقلال) ما را مقابل هواداران استقلال قرار ندهند؛ آنها متوجه شدند که ما کمک کردیم ولی باید بدانند که در باشگاه استقلال اراده ای برای عمل به تعهدات وجود ندارد.


آذری با ابراز ناراحتی از رسانه ای شدن این موضوع خاطرنشان کرد: دوست نداشتم این بحث رسانه ای شود ولی موظف هستیم که این کار را پیش ببریم. من نباید نگران این موضوع باشم ولی باز هم هشدار می دهم که تا فردا صبح صبر می کنیم و اگر خبری نشود، شکایت می کنیم. دوست داشتم مدیران استقلال با جدیت بیشتری برای هواداران دل سوزی کنند؛ هواداران تیم به روش های مختلف مثل خرید بلیت بخشی از هزینه های باشگاه را تامین می کنند و دوست دارند تیمی قوی و منسجم داشته باشند ولی عمل نکردن به  تعهدات باعث می شود که شرایط برای تیمشان خوب پیش نرود. من می خواهم یک بار دیگر از تریبون شما استفاده می کنم و به هواداران استقلال بگویم که در این پرونده ذوب آهن حسن نیت خود را نشان داده است و مدیران استقلال هستند که هیچ توجهی به تعهداتی که پذیرفته اند، ندارند.


مدیرعامل ذوب آهن در پایان با اشاره به بند غرامتی که در قراردادانتقال تبریزی به استقلال وجود دارد و اینکه تاخیر استقلال تنها باعث سنگین تر شدن بدهی آنها شده است، توضیحات جالب توجهی ارائه داد: یک مورد دیگر که مدیران استقلال به آن عمل نکردند بند غرامتی است که در قرارداد وجود دارد. بر اساس این بند، باشگاه استقلال حالا علاوه بر 500 میلیون تومان که مبلغ چک اول است، باید مبلغ 50 درصد هم غرامت باید تاخیر در پرداخت چک پرداخت کند که باید در تاریخ 31 مردادماه تسویه می شد. مدیران استقلال باید این را بدانند که اگر به فکر تعهدات نیستند، حداقل نباید بیشتر به باشگاه ضرر وارد کنند و تعهدات مالی ایجاد کنند. طی این مدت هم ما حرمت هواداران استقلال را نگه داشتیم و به دلیل اینکه تیم درگیر بازی با السد بود دوست نداشتیم این موضوع جو را علیه ما متشنج کند ولی دیگر صبر نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها