کد خبر : 1551385 | 13 شهریور 1397 ساعت 14:42 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

تلاش نافرجام دمبله برای جدایی از بارسا تایید شد

به نظر می رسد که شایعات جدایی دمبله از بارسا در نقل و انتقالات تابستانی واقعیت داشتند.

تلاش نافرجام دمبله برای جدایی از بارسا تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، دمبله که اولین فصل حضورش در بارسا توام با ناکامی بود، پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با فرانسه، خیلی زودتر از حد تصور و با کاستن از تعطیلات تابستانی خود به تمرینات بارسا بازگشت. باشگاه در پست او اقدام به جذب مالکوم برزیلی کرده بود و این مساله، خشم ستاره جوان فرانسوی را در پی داشت.

در همان مقطع، رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که دمبله تقاضای جدایی داده و قصد دارد به آرسنال بپیوندد. عکس هایی از او در کنار ستاره های آرسنال نیز انتشار یافت که بر آتش شایعات افزودند. در نهایت اما بارسلونا با جدایی دمبله مخالفت کرد و والورده نیز در صحبت با این بازیکن، او را متقاعد به ماندن کرد.

 

 

1333746

 

 

امروز موندودپورتیوو با انتشار گزارشی تایید کرد که تقاضای جدایی دمبله واقعیت داشته اما تیم خواهان او نه آرسنال که پاری سن ژرمن بوده است.

طبق این گزارش، اریک آبیدال، از اعضای تیم مدیریت ورزشی بارسا ماه گذشته به پاریس سفر کرده بود تا برای جذب رابیو با مدیر ورزشی پی اس جی(آرترو هنریک) وارد مذاکره شود. در آن ملاقات، هنریک به آبیدال اطلاع می دهد که آنها نیز خواهان یکی از بازیکنان بارسا هستند ولی نام این بازیکن را فاش نمی کند.

در بازگشت آبیدال به بارسلونا بود که ایجنت دمبله خبر از مذاکراتش با پس اس جی می دهد و مشخص می شود که بازیکن مدنظر پی اس جی، در واقع عثمان دمبله بوده است.

دیدگاه‌ها