کد خبر : 1551442 | 13 شهریور 1397 ساعت 17:51 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

بدون توقع سرمربیگری در راه تجربه اندوزی

پاسخ به یک شایعه؛ چرا جباری گزینه مناسبی است؟

بعد از جدایی جیری ساناک از کادرفنی استقلال شفر از معرفی دستیار جدید خود خبر داده است هرچند که نامی از این مربی نیاورده است.

پاسخ  به یک شایعه؛ چرا جباری گزینه مناسبی است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه شفر رسما اعلام کرد که ساناک دیگر در کادرفنی استقلال حضور نخواهد داشت، او در صفحه اینستاگرام خود خبر از معرفی یک مربی جدید در کادرفنی تیمش داد تا بعد از این پست گمانه زنی ها در مورد آخرین عضو کادرفنی استقلال به اوج خود برسد؟


اما سوال اصلی اینجا است که شفر روی کدام گزینه برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال نظر دارد؟ یکی از گزینه هایی که شفر به صورت مستقیم در روزهای گذشته با او صحبت کرده است مجتبی جباری است، بازیکن محبوبی که کمتر از چند ماه از خداحافظی او از فوتبال می گذرد اما شفر بعد از چند جلسه حضوری که با او صحبت کرده است ظاهرا نظر مثبتی روی حضورش در کادرفنی آبی ها دارد.


هرچند مجتبی جباری فصل قبل به دلیل اختلافی که با سیدرضا افتخاری داشت به صورت غیر فنی از این تیم کنار گذاشته شد اما او رابطه نزدیکی با بازیکنان این تیم دارد و شاید به همین دلیل است که عده ای از جباری به عنوان گزینه نهایی شفر برای حضور در کادرفنی استقلال یاد می کنند.


مجتبی جباری فصل قبل که در استقلال به عنوان بازیکن حضور داشت هم با خسرو حیدری، پژمان منتظری و مهدی رحمتی به عنوان بازیکنان بزرگتر تیم رابطه نزدیکی داشت و هم جوان ترهای تیم او را به عنوان یک بازیکن بزرگتر کاملا قبول داشتند.


اما از طرف دیگر آنچه باعث می شود جباری گزینه نهایی شفر برای حضور در کادرفنی استقلال محسوب شود این است که او در حال حاضر مدرک مربیگری ندارد و به هیچ عنوان نمی تواند تهدیدی برای نیمکت استقلال محسوب شود و با این شرایط حضور او در کادرفنی فقط جنبه تجربه اندوزی دارد چراکه این بازیکن محبوب حالا می تواند در شروع کار خود در عرصه مربیگری در کنار یک مربی بزرگ درس های اولیه این شغل سخت را آموزش ببیند. 


در این بین به نظر می رسد شفر قصد دارد با اضافه کردن جباری ارتباط بین کادرفنی و بازیکنانش را به بهترین سطح ممکن برساند ضمن اینکه حضور او کمترین بار مالی را برای آبی ها به همراه خواهد داشت و با جمیع این شرایط اگر در روزهای آینده هافبک شماره 8 سابق آبی ها به عنوان مربی این تیم انتخاب شد، نباید زیاد از شنیدن این خبر تعجب کرد.

دیدگاه‌ها