کد خبر : 1551489 | 13 شهریور 1397 ساعت 22:40 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته سوم سری آ ایتالیا

در هفته ای که یوونتوس و ناپولی نمایش های درخشانی نداشتند، تیم منتخب را بازیکنان تیم های کوچک سری آ تشکیل داده اند.

تیم منتخب هفته سوم سری آ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که گذشت، یوونتوس به دشواری موفق شد در خانه پارما به پیروزی برسد اما رونالدو باز هم در گلزنی ناکام ماند. اما شاید عجیب ترین نتیجه هفته، شکست سنگین و 0-3 ناپولی مقابل سمپدوریا بود و یاران کارلتو حرفی برابر درخشش رقیب خود نداشتند.

 

اینتر بالاخره و با اقتدار و برتری 0-3 برابر بولونیا اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد و میلان نیز در دیداری دراماتیک و با گل دقیقه 95 پاتریک کوترونه، در خانه پیروزی دلچسبی برابر رم حاصل کرد. در ادامه بهترین های هفته سوم سری آ را مرور خواهیم کرد؛

 

سمیر هاندانوویچ- اینتر

 

1333857

 

در هفته ای که تعداد کمی از تیم ها موفق به ثبت کلین شیت شدند، دروازه بان باتجربه اینتر دروازه خود را بسته نگه داشت و در اواسط دیدار مقابل بولونیا یک مهار فوق العاده برابر ضربه سر هلاندر انجام داد که سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

نیکولاس انکولو- تورینو

 

1333860

 

در دیدار تورینو مقابل اسپال که به دلیل شرایط بد جوی برای مدتی متوقف هم شد، انکولو موفق شد با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کرده و در دفاع نیز مانند همیشه بازیکنی قابل اعتماد نشان دهد.

 

برزینسکی- سمپدوریا

 

1333859

 

برزینسکی موفق شد عملکرد بسیار خوبی در فاز دفاعی برابر ستاره هایی چون اینسینیه و ژیلنسکی نشان دهد و همچنین او پاس گل فوق العاده فابیو کوالیارلا را نیز ارسال کرد تا هفته فوق العاده خود را تکمیل کند.

 

داریو سرنا- کالیاری

 

1333858

 

در هفته ای که مدافعان در سری آ عملکرد خوبی از خود ارائه دادند، داریو سرنا موفق شد نقشی اساسی در پیروزی مهم کالیاری در خانه آتالانتا ایفا کرده و با نقش آفرینی در کلین شیت تیمش، در این 3 امتیاز ارزشمند تاثیرگذار باشد.

 

گرگوری دیفرل- سمپدوریا

 

1333856

 

بی شک بزرگ ترین پیروزی هفته متعلق به سمپدوریا بود زیرا آنها موفق شدند با 3 گل تیم مدعی و قدرتمند ناپولی را مغلوب کنند و در این میان دیفرل با به ثمر رساندن 2 گل، مهم ترین عنصر ترکیب سمپدوریا برای غلبه بر شاگردان کارلتو بود.

 

ایوان پریشیچ- اینتر

 

1333866

 

بعد از کسب تنها یک امتیاز در 2 هفته ابتدایی، اینتر این هفته موفق شد با 3 گل در 20 دقیقه پایانی بولونیا را مغلوب کند که پریشیچ پاس گل دوم را برای کاندورا ارسال کرد و خودش نیز گل سوم را به ثمر رساند تا ستاره اولین 3 امتیاز نراتزوری باشد.

 

مارکو بناسی- فیورنتینا

 

1333867

 

هافبک جوان وایولا که هفته گذشته هم در تیم منتخب قرار داشت، این هفته نیز روند درخشان خود را در دیدار برابر اودینزه استمرار بخشید و موفق شد تک گل تیمش را برای پیروزی مقابل حریف سختکوش به ثمر برساند.

 

لوییس آلبرتو- لاتزیو

 

1333862

 

اگرچه لاتزیو در دیدار مقابل فروزینونه در طی 90 دقیقه سراپا در حمله بود، اما در نهایت قادر به خلق موقعیت های فراوانی نبود و 3 امتیاز خود را باید مدیون تک گل ارزشمند لوییس آلبرتو در دقایق ابتدایی 45 دقیقه دوم باشد.

 

کریستوف پیاتک- جنوا

 

1333863

 

اگرچه جنوا این هفته در دیدار پرگل با نتیجه 3-5 مغلوب ساسولو شد، اما پیاتک از بازیکنان باکیفیت این تیم بوده و موفق شد 2 بار دروازه حریف را باز کند اما چنین درخششی نیز برای کسب 3 امتیاز برابر ساسولو کافی نبود.

 

فابیو کوالیارلا- سمپدوریا

 

1333865

 

مهاجم باتجربه و ایتالیایی سمپدوریا نه تنها موفق شد در جریان برتری 0-3 تیمش برابر ناپولی گلزنی کرده و در برتری تیمش نقشی مهم ایفا کند، بلکه تک گل آکروبیاتیک او به قدری زیبا بود که می تواند در بین نامزدهای برترین گل فصل هم قرار گیرد.

 

خوما باباکار- ساسولو

 

1333864

 

باباکار این هفته در دیدار برابر جنوا و پیروزی 3-5 تیمش نقش فوق العاده ای داشت. وی موفق شد در این دیدار 2 پاس گل ارسال کرده و در نیمه دوم نیز اولین گل خود را در این فصل سری آ به ثمر برساند تا در تیم منتخب این هفته سری آ جای گیرد.

دیدگاه‌ها