کد خبر : 1551503 | 14 شهریور 1397 ساعت 09:03 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: روند موفقیت‌های بایرن ادامه خواهد داشت

درخشش هافبک ملی‌پوش آلمانی در شروع فصل

بایرن مونیخ با هدایت سرمربی جدیدش نیکو کوواچ با پیروزی در دو بازی اول خود در بوندس‌لیگا شروعی عالی داشته.

درخشش هافبک ملی‌پوش آلمانی در شروع فصل

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر اولین گل فصل جدید بوندس‌لیگا را در ورزشگاه آلیانز آرنا برای بایرن به ثمر رساند، در همان بازی یک پاس گل داد و در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل اشتوتگارت در بازی دوم هم با یک گل زده و یک پاس گل نامش را به عنوان یکی از بهترین‌های بایرن مونیخ مطرح کرد.
در طول تابستان بسیاری از کارشناسان شک داشتند کوواچ بتواند در فصل جاری اقتدار سال گذشته‌ی  بایرن را ادامه داده و هفتمین قهرمانی پیاپی بوندس‌لیگا را برای این تیم بزرگ آلمانی به ارمغان بیاورد. مولر در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی بیلد می‌گوید تیمش مصمم است به حاکمیت بلامنازع بر لیگ آلمان ادامه دهد و به چیزی کمتر از این راضی نخواهد بود.


مولر گفت:" ما می‌خواهیم با اختلاف پیشتاز باشیم و حاکم بلامنازع لیگ باشیم. شکی نیست که ما توان و پتانسیل این را داریم. ما هوادار بوندس‌لیگا نیستیم، ما بازیکنهای این لیگ هستیم. پس باید در طول فصل حواس‌مان باشد که هر چه کمتر هیجان‌زده شویم و هر چه بیشتر به فکر تیم و تاکتیک‌های مربی باشیم".


مولر تایید می‌کند که وجود تعداد زیادی بازیکن بزرگ در پست‌های مختلف رقابت را در بایرن بسیار دشوار کرده، به خصوص در خط میانی، جایی که کوواچ می‌تواند مرکز خط میانی خود را از میان بازیکنانی مثل تیاگو آلاکانتارا، ژاوی مارتینز، خامس رودریگز، کورنتین تولیسو، لئون گورتزکا و مولر انتخاب کند. ولی مولر می‌گوید بایرن امسال در سه جبهه خواهد جنگید و به همه‌ی  بازیکنانی که در اختیار دارد نیاز خواهد داشت.


مولر گفت:" انگیزه‌ی ما خیلی بالا است. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. فقط کافی است نگاهی به بازیکنان بزرگی بیندازید که در لیست قرار نمی‌گیرند یا مجبور می‌شوند روی نیمکت بنشینند".

دیدگاه‌ها