کد خبر : 1551531 | 14 شهریور 1397 ساعت 09:47 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌گیری‌های جدید در اردوی مانشافت

حکومت نظامی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان

بعد از ناکامی بزرگ تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه یواخیم لوو به دلیل سبک مربی‌‌گری خود مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفت ولی او حالا پیش از دیدار تیمش با فرانسه از سخت‌گیری‌های جدیدی پرده برداشته.

حکومت نظامی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو در تیم ملی آلمان تمهیدات انضباطی‌ جدیدی معرفی کرده که در این تیم  بی‌سابقه هستند. به گزارش روزنامه‌ی آلمانی بیلد بعد از سالها یواخیم لوو بار دیگر قانون موسوم به خاموشی کامل نیمه‌شب را در تیم ملی آلمان پیاده کرده است. قانونی که به موجب آن بازیکنان تیم ملی بدون استثنا باید هر شب رأس ساعت 12 شب در اتاق‌های خود بوده و تا زمان بیدار شدن حق خروج از اتاق‌هایشان را ندارد.


اما قوانین جدید تنها به این ختم نمی‌شود. صبحانه که حداکثر تا ساعت 10 صبح سرو می‌شود برای همه‌ی بازیکنان اجباری خواهد بود. از این گذشته بازیکنان تیم ملی در زمان اقامت در کمپ آماده‌سازی هر روز باید از ساعت 10:30 تا 12 صبح در باشگاه بدنسازی حاضر شده و به تمرین بپردازند. لوو اعلام کرده بازیکنان تیم ملی به دقت تحت نظر قرار خواهند گرفت تا از رعایت قوانین توسط همه اطمینان حاصل شود.


به گزارش بیلد، یواخیم لوو مجبور به اعلام این تمهیدات سختگیرانه‌ی جدید شده چرا که در جریان جام جهانی روسیه بعضی از بازیکنان آلمانی رفتارهایی داشته‌اند که برای تیمی که در حال رقابت در جام جهانی است مناسب نبوده. برای مثال تیمو ورنر سر میز صبحانه حاضر نمی‌شده. یا برای مثال لروی سانه پیش از آنکه نامش از فهرست تیم ملی برای شرکت در جام جهانی خط بخورد، در اردوهای قبلی مانشافت، تا نزدیک ظهر در اتاقش خواب بوده و کادر فنی باید او را به زور بیدار می‌کرده‌اند.

دیدگاه‌ها