کد خبر : 1551550 | 14 شهریور 1397 ساعت 10:55 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه‌ی انتقادهای فیلیپ لام از یواخیم لوو

فیلیپ لام کاپیتان سابق مانشافت که با این تیم جام جهانی را بالای سر برده مدتها است به عنوان یکی از منتقدین بزرگ یواخیم لوو و تیم ملی آلمان فعالیت می‌کند.

ادامه‌ی انتقادهای فیلیپ لام از یواخیم لوو

به گزارش "ورزش سه"، لام در تازه‌ترین انتقاد خود از یواخیم لوو و کادر رهبری تیم ملی فوتبال آلمان از نحوه‌ی برخورد با استعدادهای جوان آلمانی گلایه کرده است. لام که چندی پیش سبک مربی‌گری یواخیم لوو را زیر سوال برده بود حالا در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی دی‌زایت گفت:" چهار سال در فوتبال زمان خیلی زیادی است. در این مدت طولانی، در دنیای فوتبال بازیکنان جدید و حتی نسل جدیدی از بازیکنان مطرح می‌شوند که سرمربی تیم ملی باید برای برخورد با آنها از رویکرد متفاوتی استفاده کند".


لام معتقد است بازیکنان جوان که در سیستم جوانان باشگاه‌ها پرورش پیدا کرده‌اند به دلیل تغییرات عمده‌ای که باشگاه‌ها از این نظر پشت سر گذاشته‌اند، نسبت به بازیکنان قدیمی ذهنیت کاملاً متفاوتی دارند.


فیلیپ لام گفت:" آن موقع که من بازی می‌کردم مراکز پرورش جوانان تازه شروع به کار کرده بود ولی با اینحال، باشگاه من روی ذهنیت و نوع بازی من تاثیر بسزایی گذاشت. این روزها فوتبالیستهای جوان از سنین به مراتب کمتر در آکادمی‌های جوانان شرکت می‌کنند. به نظر من نتیجه‌ی رویکرد قدیمی به بازیکنان جوان را می‌توانیم در نتیجه‌ی  تیم ملی در جام جهانی 2018 ببینیم. به نظر من تیم ملی به رویکردی جدید احتیاج دارد".


لام در توضیح انتقاد خود گفت:" آکادمی‌های جوانان نهادهای خیلی مفیدی هستند. انتقاد من به آنها نیست. حرف من این است که بازیکنانی که در این آکادمی‌ها تربیت می‌شوند با فوتبالیست‌های قدیمی فرق دارند و تیم ملی باید برای استفاده از آنها رویکردها و روش‌های جدیدی داشته باشد".

دیدگاه‌ها