کد خبر : 1551747 | 15 شهریور 1397 ساعت 09:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان-فرانسه؛ مهمترین مسابقه‌ی لیگ ملت‌های اروپا

مصائب یواخیم لوو پیش از دیدار با فرانسه

هفتاد و یک روز بعد از حذف فاجعه‌بار آلمان از جام جهانی روسیه، یواخیم لوو و شاگردانش در اولین محک خود بعد از آن شکست تلخ به مصاف فرانسه، قهرمان جهان خواهند رفت.

مصائب یواخیم لوو پیش از دیدار با فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در کمال شگفتی چه از نظر نفرات و چه تاکتیک‌ها با تغییرات اندکی نسبت به جام جهانی به مصاف فرانسه می‌رود و لو تا حد زیادی به ستاره‌های امتحان‌ پس داده‌ی خود اتکا خواهد کرد، ستاره‌هایی که در روسیه نشان داده شد از عدم هماهنگی و عدم وجود روحیه‌ی تیمی رنج می‌برند. 


سپ هربرگر مربی افسانه‌ای فوتبال آلمان زمانی گفته بود سخت‌ترین بازی، بازی بعدی است. جمله‌ای که یواخیم لوو این روزها مسلماً با آن به شدت موافق است. چرا که از 166 مسابقه‌ای که لوو به عنوان سرمربی مانشافت، سکان هدایت این تیم را به عهده داشته کمتر بازی‌ای بوده که او پیش از آن تا این حد تحت فشار بوده باشد. علت این فشار چیزی نیست جز فاجعه‌ی بزرگی که شاگردان لوو در روسیه خلق کردند. بنابراین می‌توان گفت این بازی بعد از فینال جام جهانی 2014 در ریو، مهمترین بازی دوران حرفه‌ای لوو خواهد بود. 


یکی از مهمترین دلایل این اهمیت بدون شک این است که حریف لوو در این بازی فرانسه قهرمان دنیا است. فرانسه با تیمی دست‌نخورده و قدرتمند و با فوتبالیست‌های استثنائی‌ای مثل آنتوان گریزمان، پل پوگبا و کیلین امباپه به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت. اینکه بازی آلمان و فرانسه یکی از اولین قدم‌های فرمت جدید رقابتهای ملی یوفا موسوم به لیگ ملتها خواهد بود هم بر اهمیت این مسابقه خواهد افزود. با اینکه لوو اعلام کرده برای ایجاد تغییرات گسترده در ساختار تیم ملی به زمان بیشتری نیاز دارد ولی او خوب می‌داند که شکستهای بزرگ در لیگ ملتها می‌تواند صندلی سرمربی‌گری مانشافت برای او را داغ کرده و ادامه‌ی کارش را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کند. لوو در این باره گفته که هدف اصلی ما جام ملتهای اروپای 2020 خواهد بود و تنها بعد از آن رقابتها است که می‌توانیم بفهمیم تیم ملی‌مان پوست انداخته و برای جام جهانی بعدی آماده است یا نه.

دیدگاه‌ها