کد خبر : 1551776 | 15 شهریور 1397 ساعت 10:36 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

داغ شدن رقابت در مرکز خط دفاعی بایرن

متس هوملس: به لطف ویژه احتیاج ندارم

متس هوملس ملی‌پوش آلمانی بایرن مونیخ که گفته می‌شود با ماندن بواتنگ در مونیخ برای فیکس شدن در ترکیب بایرن مشکل خواهد داشت این ادعاها را رد کرد و گفت به کیفیت فوتبال خود اطمینان دارد.

متس هوملس: به لطف ویژه احتیاج ندارم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رسانه‌های ورزشی آلمانی در روزهای اخیر گزارش‌های منفی بسیاری درباره‌ی متس هوملس منتشر کرده و معتقد بودند او در فصل جاری در رقابت با جروم بواتنگ و نیکلاس سوله در مرکز خط دفاعی بایرن شانس چندانی برای فیکس شدن نخواهد داشت هوملس با رد این گزارشها به روزنامه‌ی بیلد گفت:" بواتنگ و سوله مدافعین فوق‌العاده قوی‌ای هستند ولی من هم فوتبالیستی نیستم که به سادگی نادیده گرفته شود. من برای فیکس شدن به لطف اضافی احتیاج ندارم". 


این درحالی است که نیکو کوواچ سرمربی بایرن اخیراً درباره‌ی مدافعین مرکزی خود گفته بود:" به اعتقاد من آنها در یک سطح هستند و تفاوتی بین‌شان نیست". کوواچ در بازی‌های اخیر بایرن از سه مدافع مرکزی خود به صورت چرخشی استفاده کرده است. او در اولین بازی بایرن در جام حذفی و در اولین بازی بایرن در بوندس‌لیگا از هوملس استفاده کرده بود و در بازی بعدی تیمش مقابل اشتوتگارت هوملس را نیمکت‌نشین کرده بود. 


هوملس در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود با بیلد گفت:" رقابت برای هر سه نفر ما خوب است. امسال بایرن آنقدر مهره دارد که در تمام خطوط بازیکنان بزرگی روی نیمکت می‌نشینند. جروم و نیکلاس مدافعین فوق‌العاده‌ای هستند و اگر مربی تشخیص بدهد در یک بازی باید به جای من از آنها استفاده کند من با کمال میل خواهم پذیرفت".


هوملس از منتقل نشدن بواتنگ به پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرده و گفت:" خوشحالم که جروم در بایرن ماندگار شده. رقابت ما دو نفر در ترکیب بایرن تماشایی خواهد بود".

دیدگاه‌ها