کد خبر : 1551803 | 15 شهریور 1397 ساعت 12:07 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با فرانسه آینده‌ی لوو را رقم خواهد زد؟

بوریس بکر هم به جمع منتقدین یواخیم لوو پیوست

بوریس بکر، تنیسور افسانه‌ای آلمانی که این روزها برای تماشای رقابتهای یو اس اپن در نیویورک به سر می‌برد به جمع منتقدین یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیوست.

بوریس بکر هم به جمع منتقدین یواخیم لوو پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بوریس بکر با اعلام اینکه می‌داند یواخیم لوو در آستانه‌ی اولین بازی تیمش در مقابل قهرمان جهان فرانسه به شدت تحت فشار قرار دارد گفت:" همه‌ی نگاه‌ها به او دوخته شده چرا که ناراحتی ناشی از حذف فاجعه‌بار مانشافت در جام جهانی همچنان دست از سر مردم آلمان برنداشته. یواخیم لوو حتما باید پیروز شود چون در غیر اینصورت بادهای مخالف قوی‌تر خواهد شد". 


اسطوره‌ی تنیس آلمان معتقد است بعد از افتضاح جام جهانی، روند بازسازی تیم ملی آلمان راضی‌کننده نبوده و حتی تحلیل پر از جزئیات یواخیم لوو از اتفاقات جام جهانی که اخیراً منتشر شده نتوانسته برای افکار عمومی و از جمله بوریس بکر رضایت‌بخش باشد. بوریس بکر گفت:" کنفرانس مطبوعاتی طولانی‌ای بود. طولانی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی دوران حرفه‌ای یواخیم لوو. ولی دیگر خیلی دیر شده بود. باید پرسید بعد از جام جهانی در ماه‌های ژوئیه و اوت برای بازسازی تیم ملی چه کارهایی انجام شده؟ جواب این است: به ندرت کاری انجام شده. همه یادمان هست که همه ابتدا به تعطیلات تابستانی رفتند"


بوریس بکر با ابراز نگرانی درباره‌ی مسابقات پیش روی مانشافت در لیگ ملتها به بازیکنان تیم ملی هم انتقاد کرده و گفت:" دلم می‌خواهد فوتبالیست‌های ما وقتی در مقابل دوربین‌ها در حال تمرین دیده می‌شوند، پرتحرک‌تر و پرشورتر دیده شوند. البته شکی نیست که وقتی تیمی به مشکل برمی‌خورد، انتقاد اصلی باید متوجه مربی باشد تا بازیکنان. ولی یادمان نرود که این بازیکنها هستند که در میدان حضور دارند و آنها هستند که باید ایده‌های سرمربی را اجرایی کنند".

دیدگاه‌ها