کد خبر : 1551810 | 15 شهریور 1397 ساعت 12:27 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: رونالدو بهترین بازیکن جهان است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است باید کریستیانو رونالدو به عنوان مرد سال جهان انتخاب شود.

سانتوس: رونالدو بهترین بازیکن جهان است


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا، بسیاری معتقدند ممکن است او بعد از 10 سال به سلطه مسی- رونالدو پایان داده و مرد سال جهان هم بشود اما سرمربی تیم ملی پرتغال نظر دیگری دارد.

 

1312966

 

فرناندو سانتوس گفت: "رای گیری فیفا متعلق به من نیست اما اگر نظر من ملاک بود رونالدو بهترین بازیکن جهان می شد. رونالدو از نظر من بهترین است و در رتبه دوم مودریچ قرار دارد اما بقیه آرا از سوی روزنامه نگاران، مربیان دیگر و تعداد زیادی از مردم داده خواهد شد و بنابراین در نهایت نتیجه در تاریخ درست اعلام خواهد شد.

 

در گذشته هم گفته ام که مودریچ بازیکن بزرگی است و به همین دلیل من به عنوان نفر دوم به او رای دادم اما در انتخاب بهترین بازیکن اروپا نیز به نظر من با توجه به دستاوردهای رونالدو در لیگ قهرمانان، او باید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شد.

 

پرتغال یک تیم ملی با بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو بوده و او قهرمان اروپا و بهترین بازیکن جهان است بنابراین بازیکنانی مانند رونالدو، موتینیو، آندره گومز و دیگران همگی برای پرتغال از اهمیت زیادی برخوردارند. آنها پیروزی های فوق العاده ای را برای پرتغال به ارمغان آورده و تاریخ سازی کرده اند و تنها 2 شکست داشته اند."

دیدگاه‌ها