کد خبر : 1551929 | 16 شهریور 1397 ساعت 08:28 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: مصاف با آلمان فاجعه‌زده دشوار بود

دیدیه دشان سرمربی فرانسه بعد از تساوی 0-0 تیمش مقابل آلمان در لیگ ملتها گفت شاگردان او با بهترین شرایط خود کمی فاصله داشتند.

دشان: مصاف با آلمان فاجعه‌زده دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، دشان 49ساله بعد از فتح جام جهانی در روسیه با وظیفه‌ی دشواری روبرو بوده، وظیفه‌ی انگیزه دادن دوباره به بازیکنانش برای شرکت در بازی‌های دوستانه‌ای که به فاصله‌ی کمی بعد از جام جهانی آغاز می‌شود. 


خروس‌ها در اولین مسابقه‌ی رسمی خود بعد از ایستادن بر بام فوتبال دنیا، در یک ساعت جدال با آلمان، بازی بی‌رمق و کسالت‌آوری را به نمایش گذاشتند و هر گاه هم که خود را به محوطه‌ی جریمه‌ی حریف می‌رساندند کم‌تعداد و بی‌زهر نشان می‌دادند. بعد از آن هم با بهتر شدن آلمان‌ها، فرانسه کسب تساوی را مدیون سیوهای دروازه‌بان جدیدش آلفونس آرئولا بود که در مراحل پایانی چندین بار دروازه‌ی خروس‌ها را نجات داد. 


یاران دشان روز یکشنبه به مصاف هلند خواهند رفت و او معتقد است اخلاق حرفه‌ای که بازیکنانش روز پنج‌شنبه به نمایش گذاشتند در مقابل هلند هم به آنها کمک خواهد کرد. دشان بعد از بازی در مصاحبه با تلویزیون TF1 گفت:" بازی خیلی بسته‌ای بود هر چند ما بعضی مواقع بهتر بودیم و بعضی مواقع هم آنها بهتر کار می‌کردند. ما در بحث مالکیت توپ یک سری اشتباهات تاکتیکی داشتیم. ولی همه‌ی بازیکنان ما از نظر آمادگی جسمانی در بهترین وضعیت هستند. بازیکنان ما برای کسب تساوی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند".


دشان اقرار کرد که رویارویی با آلمان در اولین بازی بعد از ناکامی فاجعه‌بارش در جام جهانی، چالش خاصی بوده. 


او در ادامه گفت:" هدف ما پیروزی بود ولی آلمان تازه یک فاجعه را پشت سر گذاشته. رویهم‌رفته نتیجه‌ی خوبی بود. ما حالا ریکاوری خواهیم کرد و سه روز دیگر دوباره به میدان می‌رویم".

دیدگاه‌ها