کد خبر : 1551962 | 16 شهریور 1397 ساعت 11:25 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تخاصم، تشویق لوو توسط هواداران آلمانی

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که بعد از حذف فاجعه‌بار مانشافت در جام جهانی روسیه در آلمان به شدت تحت فشار قرار داشت بعد از تساوی 0-0 شاگردانش مقابل فرانسه با واکنش مثبت هواداران روبرو شد.

پایان تخاصم، تشویق لوو توسط هواداران آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، از روزی که تیم ملی آلمان با شکست مقابل کره‌ی جنوبی در آخرین بازی مرحله‌ی گروهی جام جهانی روسیه، بار سفر بست و به آلمان بازگشت، یواخیم لوو یکی از کسانی بود که هدف بیشترین انتقادها قرار داشت. عملاً روزی نبود که در آلمان مطلبی بر علیه یواخیم لوو و سبک مربی‌گری‌اش نوشته و گفته نشود. بسیاری از ستاره‌ها و مربیان پیشکسوت آلمانی بر علیه لوو موضع گرفته و در واقع برای انتقاد به او از هم سبقت می‌گرفتند. فیلیپ لام، کاپیتانی که با هدایت یواخیم لوو جام جهانی را بالای سر برده بود با انتقاد تند از سبک مربی‌گری مربی سابقش او را آزرده خاطر کرده بود. 

 

1334340

 

به غیر از ستاره‌ها و کارشناسان فوتبال، هواداران آلمانی هم بعد از جام جهانی به شیوه‌های مختلف اعلام کرده بودند که دیگر خواهان ادامه‌ی کار لوو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورشان نیستند. در روزهای بعد از جام جهانی  کار به جایی رسیده بود که " یوگی باید برود" به یکی از پرکاربردترین جملات مورد استفاده‌ی کاربران آلمانی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود. 

 

1334342


با همه‌ی این اوصاف، فدراسیون فوتبال آلمان پشت سر یواخیم لوو ایستاد و اعلام کرد قصد ندارد قرارداد خود را با او به هم بزند و یواخیم لوو دست کم تا پایان جام ملتهای 2020 در سمت خود ابقا خواهد شد. بعد از این بود که جو سنگینی که بر علیه لوو به راه افتاده بود کمی فروکش کرد. با این همه دل  فوتبالی‌های آلمان هنوز با لوو صاف نشده بود. اوضاع به این شکل ادامه  داشت تا نوبت به اولین دیدار رسمی مانشافت بعد از افتضاح  جام جهانی، بازی با فرانسه در قالب رقابتهای لیگ قهرمانان رسید. 

 

1334339


شاگردان لو در یک ساعت اول بازی چنگی به دل نمی‌زدند و هواداران آلمانی احساس می‌کردند مانشافت همان مانشافت بی‌روح و ضعیفی است که در روسیه دیده بودند. البته فرانسه‌ی دیدیه دشان هم در این یک ساعت ابتدایی نشانی از فرانسه‌ی پرقدرت و پرشور روسیه نداشت. اما در نیم ساعت پایانی بازی مانشافت شکل و شمایل دیگری به خود گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت. هواداران آلمانی حاضر در استادیوم آلیانز آرنای مونیخ کم کم به شور آمده و تشویق‌های آلمانی‌ها لحظه به لحظه پر سر و صداتر می‌شد. اگر درخشش دروازه‌بان جدید فرانسه آرئولا نبود چه بسا مانشافت موفق می‌شد قهرمان جهان را با شکست بدرقه کند. همین درخشش در پایان بازی کافی بود تا هواداران آلمانی بعد از چند ماه خصومت با لوو، در پایان بازی به تشویق او بپردازند تا نشان دهند رابطه‌شان با سرمربی مانشافت ترمیم شده است. این برای فدراسیون فوتبال آلمان که در این چند ماهه به خاطر حمایت‌هایش از لوو به شدت تحت فشار بوده خبر بسیار خوبی است.

دیدگاه‌ها