کد خبر : 1552003 | 16 شهریور 1397 ساعت 13:16 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک- پیش بازی های هفته چهارم

فجر سپاسی ـ شاهین بوشهر؛ اولین برد مدعیان؟

در مصاف این دو تیم باید دید صالح می تواند شرایط فجر را با اولین شکست شاهین مساعد کند یا آنکه فکری با به دست آوردن پیروزی تیمش را به مانند سال گذشته در جمع مدعیان قرار خواهد داد.

فجر سپاسی ـ شاهین بوشهر؛ اولین برد مدعیان؟

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی با وجود حضور سرمربی باتجربه ای چون مجید صالح هنوز نتوانسته اولین پیروزی اش در لیگ آزادگان را رقم بزند، ضمنا آنکه از رقابت های جام حذفی هم حذف شدند و شرایط نه برای صالح و نه برای فجر مساعد نیست. آنها در چهارمین دیدار لیگ یک قرار است مقابل تیمی بازی کنند که سرمربی اش فصل گذشته موفق به قهرمانی نفت مسجدسلیمان و صعود این تیم به لیگ برتر شده است. فجری ها در این بازی مقابل تیمی بازی دارند که اگرچه موفق به شکست تیم های مقابل نشده است اما هیچ باختی هم در جدول ندارد. اما جالب اینجاست که فجری ها هم هنوز هیچ توپی از دروازه حریفان عبور ندادند.

 

فجر در صورت شکست در این بازی یا حتی کسب تساوی شرایط خوبی نخواهد داشت چون از تیمی که فصل گذشته در جمع مدعیان قرار داشته بیش از این ها انتظار می‌رود. اکنون مشخص نیست چرا چنین روزهایی را تجربه می کند و برای همه جای تعجب دارد که چرا تیمی با این قدمت اینطور نتیجه کسب می کند. حالا فجر در صورت نتیجه گرفتن در این بازی به شرایط خوب خود بازخواهد گشت و در مقابل اگر شاهین هم بتواند اولین پیروزی اش را رقم بزند، می تواند به رتبه دوم جدول نزدیک شود. اما این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که فجر نتواند از پس شاگردان فکری که تازه به لیگ یک آمده اند بربیایند.

دیدگاه‌ها