کد خبر : 1552015 | 16 شهریور 1397 ساعت 13:49 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام افتخاری 

شکایت گومز وجاهت قانونی ندارد

با اعلام مدیرعامل سابق باشگاه استقلال شکایت مهاجم مورد نظر آبی ها در فصل گذشته وجاهت قانونی ندارد.

شکایت گومز وجاهت قانونی ندارد 

به گزارش "ورزش سه"، یازالده گومز فصل قبل پیش از عقد قرارداد تیام به ایران آمد تا در صورت موفقیت در تست های پزشکی با این باشگاه قرارداد امضا کند اما این بازیکن به شکل عجیب از باشگاه استقلال شکایت کرده است.


او در نامه شکایت خود به فیفا مدعی شده است که باشگاه استقلال به جای دعوت نامه برای او پیش قرارداد فرستاده است و باشگاه باید 450 هزار دلار به او غرامت بدهد.


افتخاری در این باره گفت: این بازیکن با معرفی آقای شفر و پس از هماهنگی اولیه، با دعوت نامه ای که توسط مسوول نقل و انتقالات باشگاه تهیه و از سوی بنده امضا گردید، به ایران آمد و در همان دعوت نامه به صراحت قید شد که «شرط عقد قرارداد»، «قبولی در تست پزشکی» و «پس از مذاکره نهایی» است. او به ایران آمد و پس از رد در تست پزشکى ایفمارک و با گزارش پزشکی ارائه شده، مبنی بر مصدومیت، ایران را ترک کرد(مستندات در باشگاه موجود است). بنابراین نه تنها «شرط پذیرش در تست پزشکی» محقق نشد، بلکه «مذاکره نهایی برای عقد قرارداد» نیز صورت نگرفت و شکایت او فاقد وجاهت است.


با این شرایط باید دید آیا مدیران جدید باشگاه استقلال می توانند این خطر بزرگ را رفع کنند و پرونده شکایت گومز را مختومه کنند یا نه.

دیدگاه‌ها