کد خبر : 1552121 | 17 شهریور 1397 ساعت 00:30 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت:

انگلیس به دنبال شکست دادن تیم های بزرگ است

گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس، امیدوار است که تیمش روند خوبی که در جام جهانی داشت را همچنان ادامه بدهد.

انگلیس به دنبال شکست دادن تیم های بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوان ساوتگیت در رقابت های جام جهانی عملکردی فراتر از انتظار داشت و به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد اما با شکست 2-1 مقابل کرواسی، از رسیدن به دیدار فینال بازماند. سه شیرها در اولین دیدارشان در لیگ ملت های اروپا، فردا شب در ومبلی میزبان اسپانیا خواهد بود و ساوتگیت اکنون به دنبال کسب موفقیت بیشتر است.

او به خبرنگاران گفت:" ما می خواهیم خودمان را مقابل بهترین ها آزمایش کنیم. ما از چنین رویارویی ها در دیدارهای دوستانه فرار نمی کردیم اما آمار ما مقابل تیم های بزرگ در دیدارهای رسمی، قابل توجه نیست. ما معمولا فوق العاده نبودیم و فقط آرژانتین را در مرحله گروهی جام جهانی 2002 حذف کردیم.

 

1319833

 

از سال 1970 سابقه نداشت که ما چنین تیم های بزرگی را شکست داده باشیم. ایده آل این است که ما در چند سال آینده، بتوانیم به آمار خوبی در شکست دادن تیم های بزرگ برسیم.

در جام جهانی ما به دنبال نتیجه بودیم. اکنون به دنبال پیشرفت تیم هستیم، پیشرفت شیوه بازی تیم، بهتر شدن جزئیات تاکتیکی و آزمایش کردن خودمان مقابل تیم های بزرگ در چند ماه آینده. برای ما جام جهانی دیگر تمام شده. حالا باید وارد مرحله و چالش بعد شویم."

دیدگاه‌ها