کد خبر : 1552157 | 17 شهریور 1397 ساعت 09:22 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی توتیِ دورتموند با حضور کلوپ(عکس)

ویدن‌فلر دروازه‌بان بوروسیا دورتموند بعد از 16 سال بازی در این تیم در حضور 70هزار تماشاچی و با حضور یک مهمان ویژه، یورگن کلوپ، با تیم محبوب خود خداحفظی کرد.

به گزارش ورزش سه، ویدن‌فلر در جریان مراسم خداحافظی خود گفت:" واقعاً سپاسگزارم که به من اجازه دادند در مقابل این تماشاچی‌های بزرگ خداحافظی کنم. این فقط در دورتموند امکا‌ن‌پذیر است. عشق در چشمانم حلقه زده چون این باشگاه سالها خانه‌ی من بوده". 

 

1334575


در بازی خداحافظی رومن ویدن‌فلر که در ورزشگاه وستفالین‌استادیون برگزار شد تیم "رومن و دوستان" در مقابل ستاره‌های دورتموند به میدان رفت و بازی را 4-1 باخت. یورگن کلوپ که به عنون سرمربی تیم رومن و دوستان به دورتموند آمده بود گفت:" من از بازی‌های خداحافظی خیلی خوشم می‌آید. ولی تا کنون قبل از شروع یک مسابقه‌ی فوتبال در خط هافبک تیمم اینقدر بازیکن با اضافه وزن نداشته‌ام". 

 

1334576


در تیم ویدن‌فلر چهره‌های مشهوری مثل لوکاس پودولسکی، پر مرتساکر، کریستوف کرامر و کوین گروس‌کرویتز و چیزی در حدود 50 فوتبالیست بازنشسته و فعال حضور داشتند. 


در نیمه‌ی دوم بازی تیم ویدن‌فلر دو پنالتی بدست آورد. در هر دو مورد او دروازه‌‌ را ترک کرد، به سمت دروازه‌ی حریف دوید و هر دو پنالتی را گل کرد تا با به ثمر رساندن دو گل با باشگاه محبوبش دورتموند خداحفظی کند. باشگاه دورتموند برای خداحافظی دروازه‌بان وفادارش سنگ تمام گذاشته بود و هواداران این باشگاه هم با حضور 70هزار نفری نشان دادند به او چقدر علاقه‌مندند. ویدن‌فلر در پایان بازی درحالیکه فرزندش را در آغوش گرفته بود به تماشای نورافشانی‌های ورزشگاه نشست و سپس روی دست دوستانش به هوا پرتاب شد. 

 

1334574


دوران حرفه‌ای رومن ویدن‌فلر بعد از انجام 453 بازی برای دورتموند به پایان رسید. حضور ویدن‌فلر البته در مدیریت باشگاه دورتموند ادامه خواهد داشت و او در بخش بازاریابی باشگاه به عنوان یکی از سفرای دورتموند فعالیت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها