کد خبر : 1552180 | 17 شهریور 1397 ساعت 10:39 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد: این سه، رهبران آینده بایرن هستند

باشگاه بایرن مونیخ در حال پوست انداختن بوده و به دنبال نسل جدیدی از رهبران خود در مستطیل سبز می‌پردازد. روزنامه‌ی بیلد سه ستاره‌ی این تیم کیمیش، آلابا و گورتزکا را رهبران آینده‌ی این تیم می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، با پا به سن گذاشتن بزرگانی مثل آرین روبن و فرانک ریبری، بایرن مونیخ بی‌صبرانه منتظر درخشش ستاره‌های جوان‌تری است که پا در جای پای آنها گذاشته و نقش رهبری قرمزهای مونیخ را در میدان به عهده بگیرند. 


روزنامه‌ی آلمانی بیلد در مطلبی به بررسی نامزدهای احتمالی رهبری بایرن پرداخته و از سه بازیکن این تیم، جاشوا کیمیش، داوید آلابا و لئون گورتزکا به عنوان محتمل‌ترین رهبران آینده‌ی این باشگاه یاد می‌کند. سه ستاره‌ای که آینده‌ی غول بزرگ ایالت باواریا به آنها وابسته است. 

 


*جاشوا کیمیش

 

1334604



کیمیش در سال 2015 به عنوان یک شماره‌ی شش کلاسیک از لایپزیش به مونیخ آمد. او از همان زمان به عنوان جانشین فیلیپ لام در پست دفاع راست به تیم ملی آلمان دعوت شده بود. اما یواخیم لو اخیراً از کیمیش در پست هافبک دفاعی استفاده کرده. آیا آینده‌ی او در بایرن هم در همین پست خواهد بود؟ رقیب او در این پست ژاوی مارتینز 30 سالگی را پشت سر گذاشته و بنجامین پاوارد که در سال 2019 به بایرن خواهد پیوست می‌تواند پست دفاع راست را پر کند. 

 


*لئون گورتزکا

 

1334605


این بازیکن سابق شالکه بعد از درخشش در تیم ملی آلمان با هدایت یواخیم لوو به بایرن منتقل شد و تیاگو، ستاره‌ی اسپانیایی بایرن حالا برای فیکس شدن در ترکیب این تیم باید با گورتزکای آماده رقابت کند. این ستاره‌ی ملی‌پوش آلمانی در بدو ورود به بایرن مونیخ گفته بود که من برای نیمکت‌نشینی به مونیخ نیامده‌ام. گلرنی اخیر و بازی درخشان گورتزکا برای بایرن نشان داد که او احتمالاً در سالهای آینده از رهبران مهم این تیم خواهد بود. 

 


*داوید آلابا

 

1334606


آلابا به عنون کاپیتان تیم ملی اتریش در بازی دوستانه‌‌ی اخیر این تیم مقابل سوئد که با پیروزی 2-0 اتریشی‌ها به پایان رسید نقش بسزایی داشت. این دفاع چپ اتریشی در تیم ملی کشورش نشان داده که می‌تواند نقش رهبری تیم را به خوبی به عهده گرفته و ایفا کند. نقشی که او مایل است در بایرن هم به عهده داشته باشد. آلابا اخیراً درباره‌ی آینده‌ی خود در بایرن گفته بود من برای پیشرفت در بایرن به دنبال این هستم که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنم و هر چه تجربه‌ی بیشتری بدست بیاورم برای مسئولیت‌پذیری شایستگی بیشتری خواهم داشت.

دیدگاه‌ها