کد خبر : 1552243 | 17 شهریور 1397 ساعت 14:49 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

همامی: باشگاه انتظار فردین بازی از من نداشته باشد!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در آستانه پایان مهلت این باشگاه برای مشخص کردن بدهی‌ها، همچنان در انتظار تماس باشگاه است.

همامی: باشگاه انتظار فردین بازی از من نداشته باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ضرب الاجل AFC برای پرداخت مطالبات باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان اکنون سیل پرونده‌ها را روانه باشگاه پرسپولیس کرده است. آنها در آخرین ساعت این مهلت اکنون با چهار پرونده مواجه هستند که یکی از آنها مربوط به مسعود همامی، دروازه بان سابق این باشگاه است که انتظار دارد باشگاه در شرایط فعلی از او درخواست تخفیف نداشته باشد.


مسعود همامی در این رابطه به ایلنا گفته است: در حالیکه امروز فرصت پرسپولیس به پایان می‌رسد ظاهراً مسئولان این باشگاه هیچ نگرانی ندارند و با کمال آرامش در دفترشان نشسته‌اند و منتظرند من بروم پیش‌شان و بگویم طلبم را بخشیده‌ام ولی این کار را حتی فردین هم انجام نمی‌دهد.


وی در مورد میزان طلبش از باشگاه گفت: طلب من حدود یک میلیارد و پنجاه و هشت میلیون بود که من طبق توافق قبلی با باشگاه 310 میلیون آن را بخشیدم به این شرط که 748 میلیون آن را نقداً دریافت کنم. این صحبت مربوط به برج 3-2 است و بعد از آن دیگر هرگز تماسی از باشگاه با من گرفته نشده است.


گلر سابق پرسپولیس ادامه داد: از این مبلغ 200 میلیون تومان آن چکی است که برای رضایت‌نامه به پیکان داده‌ام و این باشگاه از من شکایت کرده است و من پولی که از پرسپولیس می‌گیرم را یک بخشی‌اش برای باشگاه پیکان است.


همامی در پایان گفت: من روز پنجشنبه وقتی دیدم از باشگاه کسی با من تماس نگرفته یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان قرار دادم و او با مسئولان پرسپولیس صحبت کرد و به من گفت که باشگاه می‌خواهد به تو یک چک بدهد و جالب است که برای همین موضوع هم به من زنگ نزدند. واقعا من هر کاری از دست بر می‌آمد برای پرسپولیس انجام دادم تا این مشکل حل شود ولی آنها در حال وقت کشی هستند و می‌خواهند تا آخرین لحظه صبر کنند تا در صورت امکان پول ما را پرداخت نکنند یا آن را به آینده موکول کنند.

دیدگاه‌ها