کد خبر : 1552262 | 17 شهریور 1397 ساعت 14:43 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج نیم ساعت بعد از سوت پایان در لیگ یک!

اولین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول با وجود صدرنشینی سیرجانی ها با جنجال و درگیری به پایان رسید.

اخراج نیم ساعت بعد از سوت پایان در لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم گل گهر و خونه به خونه با هدایت سرمربیان سابقا ملی پوش یک دیدار مهم نه فقط برای هر دو تیم بلکه برای سایر رقبای لیگ دسته اولی بود که در نهایت هم پیروز این میدان شاگردان وینکو بگوویچ بودند. اما این برد و موفقیت با جنجال و حاشیه های بسیار همراه شد، اتفاقاتی نادر و جالب که شاید کمتر در فوتبال آن را تجربه کرده باشیم؛ اخراج بازیکن تعویضی آن هم نیم ساعت بعد از سوت پایانی بازی، نگه داشتن بازیکنان میهمان باتوجه به قرار گرفتنشان زیر باران سنگ و ... از همین رو با بازیکن اخراجی خونه به خونه در این خصوص صحبت کردیم که او در رابطه با جزییات این دیدار نکات جالبی را بیان می کند:


* نمی دانم چطور اخراج شدم؛ اصلا خود سرمربی مان آقای محمدی هم باور این اتفاق برایش سخت بود چطور بازیکنی که مصدوم بوده و می خواست تعویض شود ناگهان در یک اتفاق توسط داور اخراج می شود آن هم نه در جریان بازی بلکه بعد از پایان بازی اخراج من اعلام شد. علتش هم اعتراض هایی که همه تیم به داور بازی داشتند نه فقط من. جالب است که اخراج من در رختکن و بعد از سوت پایان بازی اعلام شد که همه از این اتفاق متعجب شدند.


* وقتی در آن شلوغی ها سرمربی من را از زمین بازی بیرون کشید تا جانشینم به زمین برود چون تابلوی تعویض بالا نرفته بود هیچ کس متوجه خروج من نشد و فکر می کنم اینکه داور اعلام کرده که من بیشتر از همه اعتراض کردم درست نیست و فقط به همین دلیل از زمین مسابقه اخراج شدم. آیا این اتفاق به من مربوط می شود؟!


* جالب است وقتی از زمین بیرون آمدم کاور شماره یک گلر را برتن کردم که همه فکر کردند گلر ما رضا حیدری اخراج شده است. بعد هم چون حسین رسولی به کنار خط آمد و به آقای محمدی اعلام کرد اسماعیل را در حین بازی تعویض نکردید و داور مطمئنا کارت قرمز را برای او صادر کرده است را گفت و داور بازی پشت سر او قرار داشت و کارت قرمز را از داخل زمین به سمت من آورده بود و من متوجه نشدم همه نام حسین رسولی را چند ثانیه ای به عنوان بازیکن اخراجی اعلام کردند در صورتی که او تا ثانیه های پایانی در زمین ماند.


* اتفاقی دیگر برای اخراج من که شاید بعد از شنیدنش باورش برایتان سخت باشد حفظ بازیکنان ما در زمین مسابقه توسط ماموران حراست ورزشگاه، آن هم در شرایطی که باران سنگ بود که بر سر ما می بارید. ماموران به بازیکنان ما می گفتند باید در زمین بمانند تا این خشونت هواداران سیرجانی را برای گزارش ثبت کنند. چطور می شود وقتی یک تیم در زمین حریف با خطر مواجه باشد ولی مسئولان برگزاری به جای حراست از آنها، در زمین نگه شان دارند تا شرایط بد را گزارش کنند، واقعا این موضوع جای تعجب دارد!


* اتفاق دیگر که خود عامل درگیری شد، پنالتی که هیچ کس آن را قبول نداشت اما کمک داور در زمین روی خطای پنالتی اصرار داشت و در نهایت هم خطا به نفع سیرجانی ها اعلام شد و آنها توانستند پنالتی را گل کنند. البته من در زمان حضورم در این تیم تجربه چنین اتفاقاتی را داشتم و برایم خیلی جای تعجب نداشت و می دانستم که داوری به نفع سیرجانی ها خواهد بود چون اگر واقعا خطای پنالتی را هم درست بدانیم چطور این همه اتفاق و توقف رقم می خورد اما داور تنها 4 دقیقه وقت اضافه می گیرد، این موضوع قطعا دور از انصاف بود ولی ما سکوت کردیم و باشگاه اعتراضش را به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال کرده و باید دید چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد اگرچه نتیجه این بازی دیگر به نفع ما برنخواهد گشت ولی همین که دقت و نظارت بیشتری روی بازی های آینده ما و سایر رقبایمان در لیگ اتفاق بیفتد هم خوب است.

 

دیدگاه‌ها