کد خبر : 1552273 | 17 شهریور 1397 ساعت 16:19 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلبی سلسته به لئو نیاز دارد

عصر جدید در آرژانتین؛ مسی راضی به بازگشت می شود؟

اولین بازی تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی بامداد امروز برابر گواتمالا برگزار شد و با برتری 3-0 آلبی سلسته به اتمام رسید.

عصر جدید در آرژانتین؛ مسی راضی به بازگشت می شود؟

به گزارش ورزش سه"، به نقل از کلارین، جام جهانی برای آرژانتین به بدترین شکل ممکن تمام شد. حذف در یک هشتم نهایی برای تیمی که داعیه قهرمانی داشت، به مثابه یک فاجعه بود. بسیاری بر این اعتقادند که تیمی که مسی را در اختیار دارد، همواره شانس اول پیروزی است اما این ادعا حداقل در مورد تیم ملی آرژانتین صدق نمی کند.

آلبی سلسته بامداد امروز در شرایطی در لوس انجلس به مصاف گواتمالا رفت که مسی در بارسلونا و کنار همسر و فرزندانش حضور داشت. مشخص نیست او به دلیل اختلاف زمانی توانسته بازی آرژانتین را ببیند یا خیر اما قطعا خلاصه ای از بازی را تماشا کرده و باید دید که آلبی سلسته جدید تا چه اندازه توانسته او را متقاعد کند.

 

 

1334577

 

 

اسکالونی، سرمربی فعلی آرژانتین با دعوت از تعداد زیادی ستاره های جویای نام و بعضا ناشناخته، ترکیبی جدید را به مصاف گواتمالا فرستاد اما باید این سوال را مطرح کرد که این چنین بازی هایی تا چه اندازه می توانند مفید واقع شوند.

پاسخ این است که اگر آرژانتین تیمی امتحان پس داده و تثبیت شده بود، به هیچ وجه؛ اما با تیم فعلی که کمتر توازنی در آن یافت می شود قضیه متفاوت خواهد شد؛ به خصوص اینکه هنوز همه چیز حتی سرمربی تیم نیز حالت موقتی دارد.

 

با این حال هنوز نمی توان برای این تیم دورنمایی روشن متصور بود. شکل دهی یک سیستم ثابت و تزریق ایده های جدید وقتی هنوز سرمربی از آینده خود اطمینان ندارد، امکان پذیر نیست و همین طور در مورد بازیکنان دعوت شده. حتی پس از بازی دوستانه با کلمبیا نیز نمی توان ادعا کرد که پروژه ای آغاز شده و اینکه چطور ادامه خواهد یافت.

 

 

1334578

 

 

اینجاست که مسی ورود می کند. قطعا به او اطلاعاتی از شرایط اردو در طول این تور کوتاه مدت خواهد رسید و آن زمان او به درکی واضح تر از شرایط آرژانتین جدید دست خواهد یافت؛ هرچند که هنوز این تیم در مرحله شروع کار خود قرار دارد. پس از آن تصمیم مسی چه خواهد بود؟

 

اسکالونی بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرده است که سرشار از شور و انگیزه هستند و مشتاق برای تجربه کردن اولین دقایق بازی های ملی خود. از بازی با گواتمالا نیز این حس به خوبی قابل درک بود. پرس شدید، فضاسازی های خوب، سرعت در جا به جایی و قابلیت های فنی و تکنیکی بالا از نکات مثبت آرژانتین برابر گواتمالا بودند.

 

 

1315834

 

 

اما مسی خود را کنار مارتینز، پالاسیوس و لوسلسو چگونه خواهد دید؟ از نظر او جیو سیمئونه، ایکاردی و حتی دیبالا زوج خوبی برای ایگواین خواهند بود؟ از نگاه لئو، پاردس می تواند بهتر از ماسکرانو به او پاس بدهد؟ می توان همینطور به طرح سوالاتی اینچنینی از مسی پرداخت و تنها اوست که می تواند پاسخی درست برای این سوالات داشته باشد.

در انتها باید از مسی پرسید که آیا حاضر است رهبر تغییر و تحولات لازم و اجتناب ناپذیر در آلبی سلسته باشد یا باید منتظر تصمیمی دردناک از جانب او بود.

 

دیدگاه‌ها