کد خبر : 1552298 | 17 شهریور 1397 ساعت 17:56 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

توافق آرام‌طبع با باشگاه پرسپولیس

مدافع چپ سابق پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه به توافق رسید.

توافق آرام‌طبع با باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین آرام‌طبع که در فصل 96-95 در پرسپولیس عضویت داشت، به دلیل عدم دریافت بخشی از قراردادش از این باشگاه شکایت کرده بود که همین مسئله موجب شد تا سرخ پوشان برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه شوند.

از حدود دو ساعت قبل با دعوت باشگاه پرسپولیس، آرام‌طبع در محل این باشگاه حضور یافت تا پیگیر مطالبات خود شود و جلسه‌ای با مسؤولان مربوطه داشته باشد که در پایان این نشست، دو طرف به توافق دست یافتند.

 

محمدامین آرام‌طبع با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: بخاطر آقای گرشاسبی و هواداران واقعی پرسپولیس در جلسه‌ای که بین ایشان و با حضور آقایان دهقان و ابراهیمی داشتیم، توانستیم به توافق برسیم تا ان‌شاالله مشکلات ختم به خیر شود و دوستان و به ویژه بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت زیادی می‌کشند، در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

 

مدافع چپ سابق پرسپولیس با اشاره به فحاشی‌های صورت گرفته علیه او در فضای مجازی گفت: آنهایی که فحاشی می‌کنند دشمن پرسپولیس هستند و هواداران واقعی این تیم نیستند؛ من تا الان سکوت کردم و هیچ حرفی راجع به بسیاری از مسائل نزدم ولی به موقع در مورد تمام اتفاقات حرف‌هایم را خواهم زد.

او ادامه داد: دوستان در باشگاه و بازیکنانی مثل حسین ماهینی، وحید امیری، علیرضا بیرانوند، ربیع‌خواه و ... می‌دانند چه فشاری در پرسپولیس تحمل کردم؛ علیه من حق‌خوری شد ولی باز هم سکوت کردم و هیچ حرفی نزدم، اما به موقع راجع به حضورم در پرسپولیس صحبت می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها