کد خبر : 1552306 | 17 شهریور 1397 ساعت 18:23 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا:

هواداران چلسی حقایق انتقالم به رئال را نمی دانند

تیبو کورتوا ماه گذشته با قراردادی 6 ساله به ارزش 35 میلیون پوند چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

هواداران چلسی حقایق انتقالم به رئال را نمی دانند

به گزارش "ورزش سه"، او که بارها پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را رد کرد، در روزهای پایانی حضورش در چلسی حاضر نشد در تمرینات نیز شرکت کند و این مساله باعث دلخوری هواداران شد.

 

 

 

 

کورتوا پس از اتمام بازی شب گذشته بلژیک و اسکاتلند گفت:« غیبتم در تمرینات با هماهنگی باشگاه بود. واکنش هواداران چلسی غمگینم کرد و باید بگویم که آشکارا از حقایق خبر ندارند.

فکر می کنم از ماه مارس به مسئولان چلسی گفته بودم که قصد پیوستن به رئال را دارم و تصور بر این بود که درخواستم را قبول خواهند کرد. مهلت جذب بازیکن در انگلیس به اتمام رسیده بود و با توجه به نزدیک بودن انتقالم به رئال، ترجیح دادم در تمرینات شرکت نکنم چرا که فکر می کردم اینگونه برای تیم بهتر است. من هرگز قصد ایجاد تشنج نداشتم.»

 

کورتوا چندی پیش در مصاحبه ای گفت که کیفیت تمرینات رئال بالاتر از چلسی است. او در همین رابطه توضیح داد:« منظورم این بود که روند تمرینات رئال سریع تر است. اشاره ام به کیفیت بالای تمرینات رئال، دلیلی بر بی کیفیت بدون تمرینات چلسی نبود. من خاطرات خوبی از چلسی دارم و همیشه در این تیم احساس خوبی داشتم.

فرصت خوبی برای بازگشت به اسپانیا و نزدیک تر شدن به فرزندانم نصیبم شد و از آن استفاده کردم. مطمئنم که هواداران دلیل جدایی ام را درک خواهند کرد و همیشه برای چلسی بهترین ها را از آرزو دارم.»

 

 

دیدگاه‌ها