کد خبر : 1552308 | 17 شهریور 1397 ساعت 17:31 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران پدیده در به در به دنبال پول؛

بازگشت کی‌روشی گل‌محمدی به تمرینات پدیده

یحیی گل‌محمدی در تمرینات پدیده خراسان حضور پیدا کرد.

بازگشت کی‌روشی گل‌محمدی به تمرینات پدیده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یحیی گل‌محمدی از شرایط مالی تیمش طی روزهای اخیر ناراحت بود، سرانجام امروز با لباس شخصی و در حالی که تیمش در دیدار دوستانه با امید پدیده بازی داشت در کنار تیمش حاضر شد و روند شاگردانش را زیر نظر گرفت.

یحیی امروز با چهره ای شاداب کنار بازیکنانش حاضر شد و حتی پیش از بازی با رضا صاحبی آقای گل روزهای دور لیگ آزادگان و سرمربی فعلی امیدهای پدیده که دوران فوتبالشان نزدیک به هم بوده، خوش و بش کرد.

از باشگاه پدیده خبر می‌رسد که هنوز چراغ سبز روشنی از سوی شرکت مادر پدیده به تیم فوتبال این باشگاه نشان داده نشده اما مدیران فوتبالی پدیده همچون وطنخواه و حتی قاضی حیدری، در به در به دنبال پیدا کردن یک اسپانسر مشخص و بی‌حاشیه هستند تا بتوانند، این تیم را بر روی ریل موفقیت نگاه دارند و در این خصوص حتی با چند نفر نیز به توافقاتی رسیده‌اند که با تکمیل جزئیات، بخشی از سهام این باشگاه واگذار و در عوض مشکلات مالی آن یکبار برای همیشه برطرف خواهد شد.

 

قطعا گل‌محمدی و مدیران پدیده دلشان برای تیم بسیار خوبی که در این فصل ساخته‌اند می‌سوزد و امید هواداران این باشگاه به مسئولان استانی خراسان است تا با کمک به حل مشکلات باشگاه، پس از سال‌ها شاهد حضور متداوم تیمشان بر بلندای قله فوتبال ایران باشند.

 

 

1334722

 

1334724

دیدگاه‌ها