کد خبر : 1552401 | 18 شهریور 1397 ساعت 09:29 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاشکند آماده میزبانی از کاروان تیم ملی

چمپیونات ازبک: سردار آزمون غایب بزرگ ایران

رسانه های ازبک از خط خوردن بهترین گلزن ایران در سال های گذشته به عنوان شوک بزرگ در اردوی رقیب آتی خود نام بردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 برابر سوریه تیم ملی ازبکستان سه شنبه شب در ورزشگاه ملی تاشکند(اختصاصی بنیادکار) دومین بازی تدارکاتی خود را مقابل ایران برگزار خواهد کرد از همین رو اخبار و حواشی پیرامون اردوی تیم ملی ایران این روزها مورد توجه رسانه های این کشور قرار گرفته است.


چمپیونات ازبک امروز در گزارشی نوشت:« تیم ملی ایران امروز در حالی با پرواز اختصاصی راهی تاشکند می شود که فدراسیون فوتبال ازبکستان تمامی مقدمات لازم برای استقبال و اسکان کاروان ایران در یکی از بهترین هتل های تاشکند را فراهم کرده است».


در ادامه این گزارش فهرست 25 نفره بازیکنان تیم ملی ایران که از سوی کارلوس کی روش برای بازی با ازبکستان دعوت شدند منتشر شد و غیبت سردار آزمون بار دیگر مورد توجه ازبک ها قرار گرفت تا جایی که چمپیونات نوشت:« با نگاهی به لیست تیم ملی ایران می توان گفت سردار آزمون غایب بزرگ این کشور در بازی سه شنبه شب خواهد بود».


تیم های ملی ازبکستان و ایران سه شنبه از ساعت 20:00 به وقت تهران در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم می روند که طبق هماهنگی های به عمل آمده ملی پوشان ایران بعد از ورود به این کشور و استراحت در هتل محل اسکان فرداشب آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین اصلی ورزشگاه ملی تاشکند برگزار خواهند کرد.

 

1334826

دیدگاه‌ها